Kan 3.1.3 restore niet openen na shift-herstel? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, Ik snap er niks meer van.. ik wil mijn iphone 3g downgraden van 4.0.1 naar 3.1.3. Nu heb ik een hele leuke simpel uitziende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan 3.1.3 restore niet openen na shift-herstel?
Hai,
Ik snap er niks meer van.. ik wil mijn iphone 3g downgraden van 4.0.1 naar 3.1.3. Nu heb ik een hele leuke simpel uitziende handleiding gevonden, maar loop al tegen het 1e probleem aan; nadat ik in itunes op shift - herstel heb geklikt, opent er eens scherm, wil ik het gedownloade restore 3.1.3 bestand aanklikken, maar zodra ik die aanklik, opent zicht weer een map, en nog 1.. totdat er niks meer over blijft haha. Hoe kan dit?? En wat kan ik eraan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heb je het zip-bestand uitgepakt waar je dus niets aan hebt, na het downloaden van de firmware even de bestands-extensie wijzigen van .zip naar .ispw en dan pakt iTunes 'm wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert | tarikhan | iPhone algemeen | 5 | 27-08-16 11:22 |
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... | m-jay | iPhone algemeen | 5 | 18-12-11 18:59 |
Windows: Shift + herstel in iTunes 9.2.1 | The Raptor | iTunes | 0 | 03-08-10 21:17 |
3.0 FW met shift+klik Herstellen kreeg ik fout (10) toen via IT herstelt kan nu niets | deaapdaar | Archief | 0 | 23-07-09 00:47 |
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? | martijntju | Archief | 1 | 28-06-08 19:35 |
|
|