Iphone 3gs wil niet aangaan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb pas geleden een iphone gekregen en hij wil niet meer aangaan kan iemand mij helpen a.u.b...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs wil niet aangaan
Ik heb pas geleden een iphone gekregen en hij wil niet meer aangaan kan iemand mij helpen a.u.b
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Aub kan iemand mij helpen?
|
|
|||
|
|||
Zet hem even in DFU mode. Dit doe je door power en home button in te drukken na 10 sec laat je de power button los en blijf je de home button indrukken totdat er een venster verschijnt op itunes. Vervolgens kan je je iphone herstellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs wil niet meer opstarten na lege accu | broeders | iPhone algemeen | 2 | 27-04-11 20:31 |
Iphone 3gs iconen verplaatsen wil niet | JustinOtten | iPhone algemeen | 5 | 27-05-10 15:17 |
iphone 3gs wil niet meer aansluiten op pc. usb probleem? | aabullets | iPhone algemeen | 0 | 23-03-10 14:05 |
hulp gezocht, Iphone 3GS + blackra1n wil niet meer opstarten | hatcha0001 | Archief | 2 | 14-12-09 13:35 |
Iphone wil niet aangaan tijdens het opladen! | Chen | Archief | 3 | 03-12-09 14:21 |
|
|