//

Iphone onbekend apperaat

Iphone onbekend apperaat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 1ste generatie. Van de een op de andere dag deed deze helemaal niks meer... Na een paar keer aansluiten op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-05-10, 15:12
Yo2201 Yo2201 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard Iphone onbekend apperaat

Ik heb een Iphone 1ste generatie.

Van de een op de andere dag deed deze helemaal niks meer...
Na een paar keer aansluiten op mijn PC werd hij ineens herkent door Itunes alleen kon ik er nog niks meer.
Na lang zoeken op dit forum bleek dat er niks anders op zat dan herstellen via Itunes. Nadat gedaan te hebben was mijn Iphone 3.1.3. Alleen die is nog niet gejailbreakt. Dus heb ik mijn telefoon gedowngrade naar 3.1.2.

Alleen nu heb ik een zwart scherm (maar er brand wel licht)
En me Iphone wordt niet meer gezien door mijn PC teminste niet meer als Iphone maar als onbekend apperaat. En itunes ziet hem ook niet meer.

Ik heb het forum afgezocht maar kon niks vinden
Wie kan mij helpe???
En misschien wel handig om te weten mijn power knopje doet het niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-10, 16:17
marcovk marcovk is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 10
Standaard

3.1.3 kun je wel jailbreaken, met Spirit, maar als je unlocken bedoelt , unlocken kan niet. Heb je al andere usb aansluitingen geprobeerd enzo? En je hebt hopelijk niet het stekkertje er half in hangen ofzo, en anders moet je hem nog maar een keer restoren, alleen als je 3.1.3 erop hebt gehad, dan heb je wel de nieuwe baseband, ook als je weer teruggaat naar 3.1.2, nu weet ik dus niet of je officieel bij T-Mobile bent of niet, als dat zo is dan heb je geluk, als je hem toendertijd heb geunlockt met blacksn0w kun je er nu tijdelijk niks mee.
  #3  
Oud 23-05-10, 16:24
Yo2201 Yo2201 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

Mijn Iphone wordt niet meer als Iphone gezien door mijn computer.
Itunes ziet ook mijn Iphone niet meer. IK heb op me Iphone ook niks anders dan een zwart scherm.

En nee het is niet zo dat het stekkertje er niet goed inzit want hij trilt wel als ik hem aansluit.
Andere USB poort maakt niet uit.

Mijn Iphone komt uit Dubai dus ik kan er wel mee naar T-mobile maar denk niet dat dat werkt.

Hoe moet ik hem restoren dan?
  #4  
Oud 23-05-10, 16:29
marcovk marcovk is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 10
Standaard

Via iTunes xD
Je zei in je begin post ''na een paar keer aansluiten deed ie het. ''

Probeer datzelfde nog eens. Heb je wel een USB 2.0 poort? Hebben de usb poorten wel genoeg voeding? Heb je hem op een USB HUB aangesloten die zonder voeding werkt? Als dat zo is, sluit hem direct op je pc aan, als die hub wel met voeding is: is die hub wel usb 2.0 Heb je een iPod ? Probeer het kabeltje van die iPod eens, want het kan ook aan de kabel liggen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onbekend symbool movieboy iPhone algemeen 34 12-09-13 20:31
Hersteld, "het apperaat moet hersteld worden" weer herteld, weer die fout NoWayOut iPhone algemeen 0 02-03-11 21:11
onbekend pictogram hackmann Archief 6 07-07-10 14:18
Iphone modding geschiedenis onbekend sardonix Unlock [archief] 12 14-01-08 15:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.