Wachtwoord op sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In welke repo vind ik die Psyl? Alvast bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In welke repo vind ik die Psyl?
Alvast bedankt! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
komt van de source "apps from iPhon.fr" , voeg nieuwe source toe in installer :
http://s.imov.eu/ graag gedaan
|
|||
|
|||
Hier ben ik echt blij mee, geen huisgenoten die in je zusje gaan proeten
|
|
||||
|
||||
graag gedaan
|
|
||||
|
||||
Werkt dit ook op 1.1.3?
|
|
||||
|
||||
kunt t proberen, ma ik gok van niet, t hoogste wa kan gebeuren is ofwel kun je t niet installeren, ofwel dat wel, maar werkt t niet en moet je t verwijderen.
als t werkt, weer plezier ermee dan |
|
||||
|
||||
Ik heb het programma geïnstalleerd, maar hoe secure je nu je inbox van de de sms?
ik blijf gewoon alles binnen zien komen. |
|
||||
|
||||
je moet de tel nr in de blacklist zetten, dan verdwijnen de sms bij je standaard inbox en zijn ze ALLEEN zichtbaar in Psyl
|
|
||||
|
||||
Hmm Croiman, dat klopt, maar een lang bericht kan je niet meer lezen, alleen een regel.
Heb jij ook die ervaring? Vind het nog wel jammer dat de pop up in het beginscherm zichtbaar blijft. |
|
||||
|
||||
ik kan mijn smssen erin gewoon lezen, je klikt op history en tap je 1x op t betreffende sms, lukt da nie bij jou?
|
|
||||
|
||||
Nee dat is het vreemde, dan springt terug naar het summerboard.
|
|
||||
|
||||
raar, k zou t echt nie weten
|
|
||||
|
||||
Kan jij vanuit de apllicatie ook antwoorden?
|
|
||||
|
||||
nee dat kun je nu NOG niet, bepaalde functies werken nog niet, maar de komende updates zal t er wel aan komen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Ik heb alles opnieuw geinstalleerd, via de Finder nog een mapje gedelete en hij draait nu zonder problemen. Uurtje klooien, maar wel leuk
|
|
|||
|
|||
Heb het geinstalleerd en het nummer waarvan ik wil dat andere de smsjes niet lezen heb ik in de blacklist gezet. 1 keer met +31 ervoor en eentje zonder.
als ik nu naar m'n gewone sms inbox staat, staan die smsjes er nog steeds. en als ik naar history ga onder psyal, staat er niks |
|
||||
|
||||
onderop staat een schakelaar die moet je om zetten!
|
|
|||
|
|||
hartstikke bedankt! ik begreep al niet wat ze met psyal daemon bedoelde haha.
|
|
||||
|
||||
Ik zelf vind het programma nog niet super stabiel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wachtwoord | basjuh93 | iPhone algemeen | 3 | 14-01-11 17:34 |
Sms berichten beschermen door wachtwoord/programma/pin? | yoyonet | iPhone algemeen | 2 | 05-09-10 11:30 |
wachtwoord op sms gesprek | Sultan | iPhone algemeen | 6 | 04-02-10 20:01 |
Wachtwoord | thadan | Archief | 3 | 23-08-08 16:34 |
|
|