Wachtwoord op sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zoals jullie weten.. gaan mensen als ze je telefoon mogen bekijken gelijk in je smsjes of je bestanden zitten .. Dat is niet altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS en andere programma's beveiligen met wachtwoord?
Hallo,
Zoals jullie weten.. gaan mensen als ze je telefoon mogen bekijken gelijk in je smsjes of je bestanden zitten .. Dat is niet altijd fijn.. Op mijn vorige telefoon kon ik een code instellen op een bepaald programma/functie.. Is dit ook mogelijk bij de Iphone ? Zodat ik SMS bijvoorbeeld kan beveiligen? Bedankt alvast!, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor zo ver ik weet, is dit niet mogenlijk.
|
|
||||
|
||||
is dit al mogenlijk gr, kris
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wachtwoord op sms
Is het mogelijk om een pin op je berichten te zetten? Dus als je zeg maar naar je inbox wilt, dat je dan eerst een pincode moet invoeren?
Bvd, Armando |
|
|||
|
|||
Met een turbo-sim is het -dacht ik- mogelijk om een applicatie erop te zetten die encrypted sms-jes verstuurd (oorspronkelijke bedoeling van de turbo-sim eigenlijk). Kijk maar eens op de bladox site.
|
|
|||
|
|||
Ik bedoel eigenlijk het meer beveiligen, als mensen bijvoorbeeld je telefoon willen bekijken enzo, vind ik het niet zo prettig dat ze m'n smsjes kunnen lezen. Dat zou ik dus graag willen beveiligen dmv een wachtwoord of iets dergelijks.
|
|
||||
|
||||
Ja ik zou ook wel zoiets willen voor mijn smsjes.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
gewoon allemaal een buitenechtelijke relatie!! lol!!
|
|
|||
|
|||
Verberg je icoontje van je sms met custumize en voila...
|
|
|||
|
|||
dat schiet ook lekker op
|
|
|||
|
|||
geloof me, ze zullen je smsjes niet vinden ! haha
|
|
||||
|
||||
haaha dat niet maar je blijft dan maar aan de gang, en hoe heet die app dan voor1.1.2
|
|
||||
|
||||
customize
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dat is geen app voor 1.1.2. Dat is een applicatie die je op je sim-kaart moet installeren (op de turbo-sim chip meerbepaald). Ga maar eens lezen op de bladox-site, dan zie je waarvoor die chip eigenlijk oorspronkelijk bedoeld is (encrypted sms, machine-gun sms, ...)
Het unlocken van de iPhone is maar een "bijverschijnsel" van die turbo-sim |
|
||||
|
||||
je hebt ook Psyl voor 1.1.2, is met paswoord, maar dan zul je ze in de list moeten zetten. instal via installer.app
|
|
||||
|
||||
inderdaad is gewoon een app voor...
|
||||
|
||||
wat is dat bij jou? 113N en 113-D3 ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wachtwoord | basjuh93 | iPhone algemeen | 3 | 14-01-11 17:34 |
Sms berichten beschermen door wachtwoord/programma/pin? | yoyonet | iPhone algemeen | 2 | 05-09-10 11:30 |
wachtwoord op sms gesprek | Sultan | iPhone algemeen | 6 | 04-02-10 20:01 |
Wachtwoord | thadan | Archief | 3 | 23-08-08 16:34 |
|
|