Reply-to adres is altijd Gmail (standaardaccount) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik emails verstuur met mijn iPhone van mijn werkemail@werkdomein.com (IMAP), dan komen reacties daarop binnen op mijn Gmail account... Mijn uitgaande servers zijn: smtp.gmail.com ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reply-to adres is altijd Gmail (standaardaccount)
Als ik emails verstuur met mijn iPhone van mijn werkemail@werkdomein.com (IMAP), dan komen reacties daarop binnen op mijn Gmail account...
Mijn uitgaande servers zijn: smtp.gmail.com (hoofdserver) smtp.online.nl (voor Wi-Fi thuis) smtp.xs4all.nl (voor Wi-Fi werk) mail.t-mobile.nl (alternatief voor gmail, mobiel) In het instellingen menu "mail, contacten, agenda" kan ik een standaard account opgeven. Dat is mijn Gmail account. Als ik daar mijn werkaccount van maak, komen alle replies (ook van Gmail) op mijn werkaccount binnen. De door mij verzonden emails worden wel nog bij de juiste account bewaard. dwz een via Gmail verzonden email staat in de verzonden map van Gmail, en een via werkaccount verzonden email staat in de send map van die IMAP account. Wie weet er hoe ik dit in orde kan maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan je standaardaccount aanpassing in instellingen
|
|
|||
|
|||
Ja dat weet ik, maar dan wordt dat het reply-to adres voor beide email accounts (gmail en werk imap)...
|
Labels |
gmail, reply adres, reply to, standaard account |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS Reply | Araucaria | Desktop-applicaties | 0 | 23-01-11 14:15 |
Quick Reply SMS | Prydz | Jailbreak apps en thema's | 0 | 22-10-10 19:50 |
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren | heli53 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-10 22:36 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
|
|