//

Contacten Iphone naar Parroc Ck3000

Contacten Iphone naar Parroc Ck3000 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3gs en in mijn auto sinds kort een parrot ck3000. De koppeling gaat goed, ik kan ook prima bellen met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-10, 23:54
raweimer raweimer is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard Contacten Iphone naar Parroc Ck3000

Ik heb een iphone 3gs en in mijn auto sinds kort een parrot ck3000. De koppeling gaat goed, ik kan ook prima bellen met de telefoon via de carkit, heb alleen een probleem met het overzetten van mijn contacten van mijn iphone naar de parrot. Dit wil ik zodat ik via voicedial kan bellen (spraakgestuurd bellen).

Ik kom zover als het moment dat de carkit zegt "" wacht op contact". Ik weet dat de iphone het inet ondersteunt om contacten via bluetooth te verzenden maar het lijkt me dat het wel mogelijk is om de contacten over te zetten.

Kan iemand me vertellen hoe? misschien via een extra app ? (iphone is gejailbreaked dus mag ook cydia app zijn).

Als het niet via de iphone zelf kan, is het dan bijv mogelijk om je contacten bijv. via een nokia over te zetten via bluetooth naar de carkit? werkt het dan ook als je later weer je iphone connect en dezelfde contacten er in hebt staan?

Is er nog een andere optie die werkt?

bedankt alvast voor de reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-06-10, 09:59
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raweimer Bekijk bericht
(...)
Ik weet dat de iphone het niet ondersteunt om contacten via bluetooth te verzenden maar het lijkt me dat het wel mogelijk is om de contacten over te zetten.
(...)
Je aanname klopt niet. De iPhone zou gewoon goed moeten werken, inclusief het overzetten van de contacten. Bij mij werkt dat vanaf dag één perfect, zij het op een ander type Parrot. Volgens de site moet dat met jouw type ook geen probleem zijn.

Heb je de nieuwste software op de Parrot? Wat je ook wel eens leest is dat het na een aantal keren alsnog lukt, of dat je beide apparaten even de tijd moet geven om te synchroniseren.
En anders zou ik de supportpagina raadplegen, c.q. Parrot benaderen met het probleem.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 13-06-10, 10:50
raweimer raweimer is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

helaas is het me nog niet gelukt. Ik zie dat ik niet de nieuwste versie software heb, maar de versie ervoor. Heb net geprobeerd te updraden via bluetooth. Volgens mij moet dit mogelijk zijn maar het lukt me nog niet. Vreemde is dat de handleiding op de parrot site ook alleen spreekt over een update via een seriele verbinding. Weet iemand of het wel mogelijk moet zijn via bluetooth?

Hoe bedoel je trouwens de tijd geven om de synchroniseren? dat hij na verloop van tijd wel alles over gezet heeft doordat hij elke keer een paar namen overneemt ofzo?
  #4  
Oud 14-06-10, 09:19
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Ik heb destijds mijn Parrot CK3100 geupdate via bluetooth. Daarvoor werkte het ook niet lekker. Aangezien ik met een Mac werk, was het even wat werk. Updaten van Parrot moest via Windows.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten JW75 iTunes 2 22-08-11 00:19
Contacten iphone NAAR simkaart Colburners iPhone algemeen 3 24-06-10 19:38
contacten van iphone naar PC Diane iTunes 6 16-05-10 19:30
iPhone contacten naar simkaart? roeney Archief 1 09-07-09 17:28
Iphone 3G+Parrot CK3000 obionenairobi iPhone accessoires en onderdelen 5 04-01-09 15:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.