3 a 4 Weken zonder iPod Touch discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond, Ik zit met een klein probleem gisteren heb ik mijn iPod Touch naar de mediamarkt gebracht voor reparatie en ze zei het kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3 a 4 Weken zonder iPod Touch
Goede avond,
Ik zit met een klein probleem gisteren heb ik mijn iPod Touch naar de mediamarkt gebracht voor reparatie en ze zei het kan ongeveer 3 a 4 weken duren voor je hem terug hebt wat nu? Met vriendelijke groet, iMac |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tsja, wachten zeker. Of de dichtsbijzijnde MediaMarkt overvallen en zo een nieuwe iPod touch bemachtigen
|
|
|||
|
|||
wat een onzin zeg wat denk je zelf 3 of 4 weken zonder ipod touch
|
|
|||
|
|||
Je zegt het zelf, ''een klein probleempje''. Je kan toch wel 4 weken zonder een ipod toch. Als het een iphone was geweest zou ik medelijden hebben.
|
|
|||
|
|||
Wat was dat kleine probleempje dan? Als ik het vragen mag
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPOD TOUCH (zonder Wi-Fi) en apps | Ashcat | Wi-Fi | 0 | 12-02-11 14:45 |
iPod touch: Ipod Touch 2G/3G 8GB 4.1 downgraden naar 4.0 zonder SHSH! | Marcel94 | Jailbreak | 38 | 20-10-10 10:51 |
iPod touch: Gejaibreakte iPod Touch upgedate zonder herstellen. | Veldmeijer | Jailbreak | 0 | 09-08-10 13:32 |
iPod touch: iPod Touch Modify zonder jailbreak? | thatouchkid | Jailbreak | 2 | 21-03-10 13:13 |
HELP!!!!! Ipod Touch 8GB jailbreak - zonder Gegevens te verliezen!? | Funnyplay | Unlock [archief] | 5 | 17-04-08 15:15 |
|
|