iPOD TOUCH (zonder wifi) en apps discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een nieuwe iPod Touch en wil daar voorlopig nog even geen wifi op hebben maar ik heb wel een iPhone en een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iPOD TOUCH (zonder Wi-Fi) en apps
Hallo, ik heb een nieuwe iPod Touch en wil daar voorlopig nog even geen Wi-Fi op hebben maar ik heb wel een iPhone en een iPad dus ook veel (ca. 50) apps.
Nou wil ik een PAAR apps (zoals iBooks) op de iPod Touch hebben maar ik kan de apps niet los selecteren. Hoe krijg ik een paar apps (die in iTunes staan) geselecteerd en overgezet op de nieuwe iPodTouch? Alvast dank voor een reaktie EDIT: al gevonden, apps zijn te selecteren als je op de naam van de iPod Touch klikt en dan kiest voor het tabblad Apps. Laatst gewijzigd door Ashcat; 12-02-11 om 13:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Gejaibreakte iPod Touch upgedate zonder herstellen. | Veldmeijer | Jailbreak | 0 | 09-08-10 12:32 |
3 a 4 Weken zonder iPod Touch | iMac | iPhone algemeen | 4 | 14-06-10 11:35 |
iPod touch: iPod Touch Modify zonder jailbreak? | thatouchkid | Jailbreak | 2 | 21-03-10 12:13 |
Apps van Ipod Touch naar Iphone verplaasten zonder dat opgeslagen gegevens verdwijnt | cpc9280 | Archief | 3 | 04-03-10 11:41 |
Ipod Touch 1g No Wi-Fi Firmaware 3.1.2 | spamco | Archief | 1 | 02-12-09 11:01 |
|
|