//

iPOD TOUCH (zonder wifi) en apps

iPOD TOUCH (zonder wifi) en apps discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een nieuwe iPod Touch en wil daar voorlopig nog even geen wifi op hebben maar ik heb wel een iPhone en een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-02-11, 13:45
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard iPOD TOUCH (zonder Wi-Fi) en apps

Hallo, ik heb een nieuwe iPod Touch en wil daar voorlopig nog even geen Wi-Fi op hebben maar ik heb wel een iPhone en een iPad dus ook veel (ca. 50) apps.
Nou wil ik een PAAR apps (zoals iBooks) op de iPod Touch hebben maar ik kan de apps niet los selecteren. Hoe krijg ik een paar apps (die in iTunes staan) geselecteerd en overgezet op de nieuwe iPodTouch?
Alvast dank voor een reaktie


EDIT: al gevonden, apps zijn te selecteren als je op de naam van de iPod Touch klikt en dan kiest voor het tabblad Apps.

Laatst gewijzigd door Ashcat; 12-02-11 om 13:50.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Gejaibreakte iPod Touch upgedate zonder herstellen. Veldmeijer Jailbreak 0 09-08-10 12:32
3 a 4 Weken zonder iPod Touch iMac iPhone algemeen 4 14-06-10 11:35
iPod touch: iPod Touch Modify zonder jailbreak? thatouchkid Jailbreak 2 21-03-10 12:13
Apps van Ipod Touch naar Iphone verplaasten zonder dat opgeslagen gegevens verdwijnt cpc9280 Archief 3 04-03-10 11:41
Ipod Touch 1g No Wi-Fi Firmaware 3.1.2 spamco Archief 1 02-12-09 11:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.