Wel WiFi, geen internet discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Al heeeeel veel over gelezen, nog steeds geen antwoord. Ik heb een Linksys staan. (300n ofzo) Mijn iphone (3Gs) ontvangst wel wifi (incl wachtwoorden e.d.)... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel Wi-Fi, geen internet
Al heeeeel veel over gelezen, nog steeds geen antwoord.
Ik heb een Linksys staan. (300n ofzo) Mijn iphone (3Gs) ontvangst wel Wi-Fi (incl wachtwoorden e.d.)... metertje knalt door het scherm. Soms heb ik (redelijk snel) internet, MEESTAL niet. 8 van de 10 keer ga ik thuis, binnen, op 3G zitten werken, omdat er niets doorkomt !!! Bij klanten en en mijn ouders loopt het allemaal als een speer, zonder bijzondere instellingen. Weet er dan echt niemand wat dit probleem is !?!? Ik wordt er HELEMAAL GESTOORD VAN.....
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
3gs, internet, linksys, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen 3G verbinding, wel internet via Wi-Fi, help! | adelheidt | Wi-Fi | 2 | 17-10-10 16:09 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
wel Wi-Fi geen internet met 3G | rb1962 | Odido (T-Mobile) | 1 | 15-09-08 17:29 |
Wel Wi-Fi geen internet | jpbouw | Wi-Fi | 8 | 12-04-08 14:16 |
|
|