Krijg geen verbinding met Wifi!!! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het lukt me niet om vebinding te krijgen met Wifi. Ik zie wel mijn draadloze router staan klik erop en voer het wachtwoord in. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Krijg geen verbinding met Wi-Fi!!!
Hallo,
Het lukt me niet om vebinding te krijgen met Wi-Fi. Ik zie wel mijn draadloze router staan klik erop en voer het wachtwoord in. dan probeer ik verbind. Hij gaat zoeken en geeft aan geen vebinding mogelij met netwerk SpeedTouch enz. Heeft iemand een oplossing. Want hier thuis wil het toestel op Wi-Fi hebben omdat ze zeggen dat dat sneller is. Zit nu nog bij KPN maar over 3 maanden bij T-Mobile Gr Annelies |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoi, Wi-Fi thuis is niet alleen sneller maar kan ook behoorlijk wat kosten besparen als je geen ongelimiteerde internetbundel hebt!
Check even in de setup van je router of deze een zgn MAC filter aan heeft staan waardoor hij je iPhone niet toelaat. Andere oplossing kan zijn om in je iPhone netwerkinstellingen te resetten en alles nog eens opnieuw te proberen. Soms is enkel herstart van de router zelf voldoende om alles op te lossen. Succes! |
|
||||
|
||||
Bedankt voor je advies. Sorry maar ik heb wat de pc betreft 2 linker handen. Hoe kom ik in de setup van mijn router?? Hihi
Gr |
|
|||
|
|||
Ik heb precies het zelfde probleem. Ik zie de netwerken niet staan, maar ik krijg wel een pop-up of ik verbinding wil maken. Wanneer ik akkoord zeg, staat er 'geen verbinding'.
Wat is de oplossing hiervoor? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gr |
|
||||
|
||||
lol Yes is gelukt hoor, ik maakte de fout om het wachtwoord in te toetsen van mijn internet. Ben er nu achter dat dat dus niet goed is (Blond) het moet het nummer zijn wat onderop je modem staat WPA PSK met 10 cijfers of letters. Pffffff gelukkig alles in orde.
Even nog een vraagje als ik nu via Wi-Fi op internet aangemeld ben en ik ga hier weg wordt ik dan gewaarschuwd dat ik het om moet zetten of moet ik daar steeds zelf erg in hebben??? Gr |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen verbinding met Wi-Fi | TeasR | Wi-Fi | 7 | 11-09-10 12:42 |
krijg geen verbinding meer met appstore | stiefmen | iPhone algemeen | 4 | 29-06-10 23:30 |
Krijg geen verbinding met mijn provider :S | vandenhurk | iPhone algemeen | 0 | 04-10-09 16:39 |
Geen verbinding met Wi-Fi | mdrongelen | Wi-Fi | 0 | 23-07-08 19:54 |
Krijg geen verbinding met WinSCP | siete | Archief | 6 | 23-10-07 14:25 |
|
|