HELP hij doet helemaal niets meer! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) tijdens de voetbalwedstrijd vanmiddag wilde ik het fotootje van ons oranje uitgedost groepje verzenden en deed de telefoon weer in mn zak. na een tijdje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP hij doet helemaal niets meer!
tijdens de voetbalwedstrijd vanmiddag wilde ik het fotootje van ons oranje uitgedost groepje verzenden en deed de telefoon weer in mn zak. na een tijdje werd het steeds warmer in mn zak.... de iphone was heel warm en het scherm zwart, niet meer mee te beginnen. Nu thuis aan de lader, aan de pc totaal geen reactie. harde reset: niets. wat moet ik doen????? hij voelt nog steeds warm.
hij is nog maar een paar maanden oud en noiet gejailbreaked oid. gr jetty |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone doet helemaal niets meer | Coevers | iPhone algemeen | 1 | 22-11-09 17:07 |
HELP hij doet niets meer | ralphiej | Archief | 5 | 09-11-09 20:06 |
iphone doet helemaal niets meer | Femke Stiek | iPhone algemeen | 8 | 10-08-09 20:02 |
Iphone doet helemaal niets meer. | Lvrhijn | Unlock [archief] | 25 | 18-06-08 22:34 |
iphone doet helemaal niets meer | punkeding | Unlock [archief] | 13 | 08-04-08 20:42 |
|
|