//

Simkaart-tray schuift niet goed terug

Simkaart-tray schuift niet goed terug discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Simkaart uit mijn iPhone gehaald omdat ik hem wou unlocken, maar toen ik de andere Simkaart erin wou doen, wou het schuifdingetje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-06-10, 22:34
carvie carvie is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 1
Standaard Simkaart-tray schuift niet goed terug

Ik heb mijn Simkaart uit mijn iPhone gehaald omdat ik hem wou unlocken, maar toen ik de andere Simkaart erin wou doen, wou het schuifdingetje niet meer goed terug in mijn telefoon. Het ligt niet aan de simkaart, want hij wil ook niet als ik het met mijn t-mob sim doe.
Het tray-tje blijft steeds net een millimeter uitsteken..
Als ik er op duw gaat hij trouwens wel helemaal naar beneden aan de rechterkant, maar aan de kant van het gaatje voor het pinnetje wil hij niet..
Heeft hier iemand aub een oplossing voor of moet ik maar gewoon naar de shop gaan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-10, 17:48
libertycity libertycity is offline
• iOS 10.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Standaard

met een hamer op slaan wil weleens werken haha zit er niks onder dat hij niet helemaal kan aansluiten zand of stof of is het oogje of zit de simkaart er wel goed in?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! leike Unlock 2 04-08-12 04:42
iPhone: oude iphone uit US jailbreaken, simkaart niet goed :( abc999 Jailbreak 3 31-08-10 19:35
tray iphone 3g bbrink Archief 1 29-09-08 11:58
Iphone 3G tray wil niet terug in Iphone tuatara iPhone algemeen 5 12-08-08 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:23.