Bij vervangen batterij zijn contactpuntjes losgekomen van printplaat.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben bezig de batterij van mijn iPhone (1e generatie) te vervangen. Er is echter iets misgegaan. Bij het losmaken van de draadjes van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij vervangen batterij zijn contactpuntjes losgekomen van printplaat..
Hoi,
Ik ben bezig de batterij van mijn iPhone (1e generatie) te vervangen. Er is echter iets misgegaan. Bij het losmaken van de draadjes van de oude batterij, zijn bij twee draadjes de contactplaatjes (hoe heten die dingen?) van de printplaat losgekomen en aan het soldeertin + draadje blijven zitten. Kennelijk was de tin niet goed genoeg gesmolten en zaten de plaatjes niet bijster goed vast. Solderen van de nieuwe batterij lukt nu niet. (Kwam ik pas na een paar pogingen achter, hoop dat de printplaat niet is verbrand....) Weet iemand een manier waarop nu de contactplaatjes weer kunnen worden vastgezet en/of hoe ik de nieuwe batterij kan bevestigen? Dank!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gaat niet, kwestie van communication board vervangen.
|
|
|||
|
|||
niet best..
Hmm... dat klinkt behoorlijk ingrijpend. Wat zijn de kosten daarvan als je het zelf doet? En is het erg veel werk? Ik twijfel of dit nog wel de moeite is voor het (te snel) oud (geworden) beestje.
|
|
|||
|
|||
Ligt er aan hoeveel je kwijt bent voor het onderdeel, als je het zelf doet zijn er verder geen kosten he
|
Labels |
accu, batterij, printplaat, solderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G batterij vervangen | bluecola | iPhone algemeen | 5 | 30-12-10 22:50 |
Vervangen batterij Iphone 3g 16g | landen1970 | iPhone algemeen | 3 | 22-12-10 20:09 |
vervangen van batterij kosten? iemand ervaring! | elisa9180 | iPhone algemeen | 4 | 13-07-10 23:29 |
Batterij laten vervangen? | Melle123 | iPhone algemeen | 4 | 18-02-10 12:01 |
Zwakke batterij --> vervangen? | debilio | iPhone algemeen | 1 | 04-09-08 02:19 |
|
|