//

Backup reservekopie maken duurt erg lang

Backup reservekopie maken duurt erg lang discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu itunes 9.2 al een tijdje maar reservekopie maken bij synchronizeren duur soms wel eeeeeeerg lang (2 uur of zo). Weet iemand het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-10, 15:48
he1's schermafbeelding
he1 he1 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 16
Standaard Backup reservekopie maken duurt erg lang

Ik heb nu itunes 9.2 al een tijdje maar reservekopie maken bij synchronizeren duur soms wel eeeeeeerg lang (2 uur of zo). Weet iemand het antwoord op het volgende:

- wordt er eigenlijk een increment backup gemaakt elke keer als je gaat synchronizeren?
- kan ik ook synchronizeren zonder backup te maken (dus alle andere handelingen en synchronisaties zonder de backup alleen).

Als de backup klaar is, is de backup folder ongeveer 150mb groot....geen reden dat het zo lang moet duren lijkt me.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-10, 15:51
hoggie76 hoggie76 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb exact hetzelfde. Gisteren Iphone 3GS aan Itunes 9.2 gekoppeld en synchroniseren gaat goed, reservekopie heb ik na 10 uur afgebroken. Weet iemand hoe dit veroorzaakt wordt? En hoe kan ik dit oplossen?
  #3  
Oud 24-06-10, 15:52
Erikkk Erikkk is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 44
Standaard

Ik vond dat het bij mij met meer dan een half uur al lang duurde
  #4  
Oud 27-07-10, 14:41
mvv mvv is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 23
Standaard

bij mij ook, reservekopie maken zegt hij al 2 uur op itunes en op mn iphone staat bezig met synchroniseren...hoe lang duurt het nog voordat het klaar is want ik heb mn telefoon straks weer nodig en anders heb ik mn contacten er niet in staan
  #5  
Oud 30-07-10, 12:30
amieb amieb is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Angry reservekopie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoggie76 Bekijk bericht
Ik heb exact hetzelfde. Gisteren Iphone 3GS aan Itunes 9.2 gekoppeld en synchroniseren gaat goed, reservekopie heb ik na 10 uur afgebroken. Weet iemand hoe dit veroorzaakt wordt? En hoe kan ik dit oplossen?
Dezelfde ervaring... toevallig kan ik even zonder deze mobiele telefoon maar na een etmaal is de kopie nog maar tot ongeveer 60% gevorderd. Navigon update het probleem? 4,85 GB vrij van de 14,64 GB..
Loskoppelen betekent ook dat de wijzigingen in de icoontjes niet doorgaan
Moet er trouwens steeds een reservekopie worden gemaakt wanneer de iPhone wordt aangesloten op de Mac OS X 10.6.4 ?

Wie kan helpen?
  #6  
Oud 04-08-10, 12:50
Harry57 Harry57 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard reservekopie duurt eindeloos

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amieb Bekijk bericht
Dezelfde ervaring... toevallig kan ik even zonder deze mobiele telefoon maar na een etmaal is de kopie nog maar tot ongeveer 60% gevorderd. Navigon update het probleem? 4,85 GB vrij van de 14,64 GB..
Loskoppelen betekent ook dat de wijzigingen in de icoontjes niet doorgaan
Moet er trouwens steeds een reservekopie worden gemaakt wanneer de iPhone wordt aangesloten op de Mac OS X 10.6.4 ?

Wie kan helpen?
Heb idem-probleem: na een nacht nog geen 25% ver op het balkje. Heb het afgebroken. Wat veroorzaakt het probleem? Hoe op te lossen? En: evt wel nieuwe software 4.0 over te zetten zonder een reservekopie te maken, kan dat?
  #7  
Oud 05-08-10, 11:15
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

ik heb er ook vaak last van maar je kan de back up stoppen en daarna dat hij doorgaat met synchroniseren:
wanneer je itunes laat synchroniseren zie je hoe lang hij bezig in dat balkje. achter het voortgang balkje staat een klein kruisje. wanneer je daar op drukt stopt hij de backup maar gaat verder met het instaleren van apps(als je dat verandert hebt) en sluit daarna de synchronisatie af zoals gebruikelijk.

dit is geen hele goede optie omdat hij dus geen back up maakt maar je kan wel apps er op zetten vanaf je itunes enz.

ook heb ik laats een keer gehad dat ik nadat ik op bovenstaande manier gesyncroniseerd had, de iphone nog een keer aangesloten heb en weer gesynchroniseerd heb en hier ging de back up maken in een paar min. ik weet niet of dit elke keer werkt want ik heb het maar 1 keer gehad en daarna niet verder uitgeprobeerd.
  #8  
Oud 08-08-10, 21:52
Harry57 Harry57 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard backup en 4.0

Dank Merlin,

bij mij komt er, als ik de software ga bijwerken, niet het gebruikelijke balkje met kruisje bovenaan de pagina tevoorschijn maar een blauw balkje in het midden van het scherm zonder kruisje. Daarom is het maken van de kopie niet te stoppen en is er verder niets te laden.
Misschien iemand nog een tip?
  #9  
Oud 08-08-10, 23:20
Harry57 Harry57 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Heb inmiddels een aanpak gevonden die lijkt te werken: gaat om het weghalen van je hele filmrol van de iphone voordat je een reservekopie gaat maken. Bij mij lijkt het te werken. Binnen een kwartier een reservekopie, terwijl ik eerder na een volle nacht nog niet op 25% zat.
Zie: iPhone: reservekopie en herstelling verbeteren door de iPhone Filmrol te verkleinen
  #10  
Oud 12-08-10, 17:39
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

hm daar heb ik juist een probleem mee. op de een of andere manier worden mijn foto's die ik maak niet opgeslagen en kan ik oude gemaakte foto's er niet af halen/ verwijderen :s
ik gebruik mijn camera niet zo veel dus maakte me niet zoveel uit maare ik kan nu ook niet updaten en dat is wel een een beetje vervelend. ga maar is kijken of ik een reserve copie terug kan stoppen om het op te lossen maar heb weinig hoop.
iemand anders een idee?
  #11  
Oud 18-11-11, 16:15
030boy 030boy is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

heb ook probelemen met reservekopie! ik wil mijn iphone(3G) upgraden naar 4.2, heb em al sinds gister rond 5uur der in zitten. ben rond 12uur gaan slapen, 7uur opgestaan was tie iets over de helft. ben ik naar school gegaan is tie ongeveer driekwart. hulp aubb!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie duurt erg lang ruwepit iPad algemeen 11 12-08-10 10:32
Windows: Reservekopie maken duurt erg lang mvveelen iTunes 8 30-05-10 00:40
Bootneuter duurt erg lang soufyanH Archief 1 11-11-09 19:10
restore duurt heel erg lang pieter68 Archief 2 28-08-08 16:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:32.