iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Problemen met iOS 4.0 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62153-problemen-ios-4-0-a.html)

Michel15 22-06-10 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scoes (Bericht 471346)
Jspellingscontrole helemaal niet. Moet je die soms ook ergens aanzetten?

.

Autocorrectie ook aanstaan bij instellingen/toetsenbord ?

keesjandendaas 22-06-10 17:04

auto link / restore... ja ok maar ben dan altijd angstig dat ik na nieuwe setup weer een heleboel kwijt ben... en als ie 'm dan opnieuw installeert vanaf de backup zit dan dezelfde fout er gewoon niet weer in ...?

jrgn 22-06-10 17:06

Had na de update naar iOS4 ook geen internet met T-Mobile. Net even "Herstel netwerkinstellingen" gedaan en het is gelukkig opgelost.

>Algemeen>Stel opnieuw in>Herstel Netwerkinstellingen

Gigachris 22-06-10 17:27

Ik heb een probleem. Ik heb inderaad ook geen connectie met Wi-Fi. Ik las hier eerder al wat van maar dat was opgelost door de router.. Ik heb het probleem na alles wat ik kan bedenken nogsteeds...

Enig idee?

Profiel gegevens iphone kloppen!

MarkBender 22-06-10 17:47

Bij mij is hij volledig gechrasht na 2 uur te hebben gedraaid. Ik had opeens een paars scherm en allemaal vage lijnen hij start nu ook niet meer normaal op en ik kan hem niet herstellen. Dan zie ik opeens een wit scherm.

Heb gisteren een nieuwe 3GS gehad van pro-assist.

Iemand een idee wat ik kan doen?

Dringend hulp nodig!! Heb geen zin om weer 3 weken mn telefoon kwijt te zijn!

Dijamante 22-06-10 18:21

Ik heb de nieuwe update gister ook geinstalleerd, maar t lukt me maar niet om een achtergrond bij me apps te krijgen (Ipod Touch 3g)
Daarnaast wil het multitasken ook niet, ik druk me suf op de homeknop, maar er gebeurd helemaal niks. Kan iemand me helpen ?
En is het normaal dat sommige apps nu crashen ? Misschien kunnen deze apps de nieuwe update nog niet aan ??

Jinta 22-06-10 18:21

Ik las tip: eerst grote bestanden zoals muziek eraf halen, heb ik ook gedaan en zonder problemen in 15 minuten boel ge-updated en alles draait als een zonnetje.

Heb een 3GS 16 GB zonderjailbrake.

iCulture 22-06-10 18:30

Update-perikelen en problemen met iOS 4
 
Een overzicht van de update-perikelen en problemen met iOS 4. Met name bij de iPhone 3G levert het installeren van het nieuwe besturingssysteem vaak problemen op, blijkt uit ervaringen van verschillende gebruikers.

Lees verder over: Update-perikelen en problemen met iOS 4

Lisa07 22-06-10 18:40

Ik heb vanmiddag ook mijn telefoon geupdate naar iOs4 met mijn 3G, maar heb nu het probleem dat hij dus soms niet meer reageert nadat die op 'lock' is gezet. Ik kan drukken wat ik wil maar er gebeurt niks. Dan moet ik m'n telefoon helemaal restarten ... Iemand ook bekend met dit probleem..? Rest werkt prima!

kamilios 22-06-10 19:08

Ik heb geupdated naar ios4 met mijn iphone 3g, alleen zie ik nog steeds niet het aantal karakters dat je mag tikken in sms. hebben jullie dit wel?

maesje1970 22-06-10 19:09

Na diverse keren maar afgehaakt te zijn bij maken reservekopie omdat het zo lang duurde, een andere manier geprobeerd. Gisteravond al bij synchronisatie al een reservekopie aangemaakt zonder iOs4 te installeren. Vandaag gewoon via herstellen iOs4 geinstalleerd en daarna de reservekopie teruggezet. Totaal geen problemen ondervonden. Alles staat er weer in, berichten, contacten, muziek enz. iOs4 op mijn iphone (belgische simlock vrije) een verademing. werkt zeker sneller. Ook Wi-Fi en telefoon werkt prima. Deze manier met dank aan eerdere berichten een aanrader.
succes

z-nyx 22-06-10 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maesje1970 (Bericht 471616)
Na diverse keren maar afgehaakt te zijn bij maken reservekopie omdat het zo lang duurde, een andere manier geprobeerd. Gisteravond al bij synchronisatie al een reservekopie aangemaakt zonder iOs4 te installeren. Vandaag gewoon via herstellen iOs4 geinstalleerd en daarna de reservekopie teruggezet. Totaal geen problemen ondervonden. Alles staat er weer in, berichten, contacten, muziek enz. iOs4 op mijn iphone (belgische simlock vrije) een verademing. werkt zeker sneller. Ook Wi-Fi en telefoon werkt prima. Deze manier met dank aan eerdere berichten een aanrader.
succes

Dat idee heb ik dus ook , werkt allemaal sneller ....zo ook mijn gps ontvangst .
Vraag mij alleen af wat ik nou met multitasken moet , niet alle apps blijven doordraaien en beginnen weer opnieuw ( nikx op de achtergrond dus ) of is dit een kwestie van update's van de apps?

Berik61 22-06-10 19:26

Bij mij gaat het drama verder;
hij wil geen muziek installeren. Zegt dat de muziek in iTunes niet is gevonden, terwijl het gewoon op de harde schijf en in de bibliotheek staat
:-(

fritskos 22-06-10 20:05

aanzetten bij de settings voor berichten. 3gs zonder jailbreak.

grfr

keesjandendaas 22-06-10 20:11

GELUKT !
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keesjandendaas (Bericht 471171)
ik exact hetzelfde, alle instellingen al gereset en opnieuw ingevuld.. maar krijg de melding: U hebt geen abonnement op mobiele dataservice.......
nou mooi wel heb ik die.... uhh wat nu ?

GELUKT ! probeer deze >:)
voor vodafone met de volgende instellingen : ( Tmobile eronder !)
Vodafone (proxy & server settings niet altijd nodig)

APN: live.vodafone.com
Name: Vodafone Internet
APN: live.vodafone.com
Proxy: 192.168.251.150
Port: 8799
Username: vodafone
Password: vodafone
Server: <Not set>
MMSC: mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: <Not set>
MMS port: <Not set>
MCC: 204
MNC: 04
APN type: default

Vodafone MMS

name: Vodafone MMS
APN: Live.vodafone.com
Proxy: <not set>
Port: <not set>
Username: Vodafone
Password: Vodafone
Server: <Not set>
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS Proxy: 192.168.251.150
MMs port:8799
MCC: 204
MNC: 04
APN Type: mms

__________________________________________

T-Mobile NL

Name: T-Mobile NL
APN: smartsites.t-mobile
Proxy: <not set>
Port: <not set>
Username: *
Password: *
Server: *
MMSC: http://t-mobilemms
MMS proxy: 010.010.010.011
MMS port: 8080
MCC: 204
MNC: 16
APN type: default


T-Mobile NL MMS

Name: T-Mobile NL MMS
APN: mms
Proxy: <not set>
Port: <not set>
Username: tmobilemms
Password: tmobilemms
Server: *
MMSC: http://t-mobilemms
MMS proxy: 010.010.010.011
MMS port: 8080
MCC: 204
MNC: 16
APN type: mms

OPGELET ZEER BELANGRIJK: “Data Roaming” moet ingeschakeld zijn anders werkt MMS niet !

Noxa 22-06-10 20:12

TomTom heeft een update uitgebracht voor de iPhone. Versie 1.4. Eens even installeren ben benieuwd.

hw123456789 22-06-10 20:23

Ik heb ook geen rotatieslot multitasking en gamecenter heb vandaag geupdate

RogerR 22-06-10 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fritskos (Bericht 471736)
aanzetten bij de settings voor berichten. 3gs zonder jailbreak.

grfr

het aantal tekens verschijnt pas in beeld bij tikken van tweede regel boven de "stuur" button.

Jussie 22-06-10 20:38

Gisteren avond update IOs4 gedaan op lock vrije 3Gs met vodafone abo, Blijken alle internet instellingen te zijn verdwenen, ff google invullen en weer werken. Blijkt volgende morgen ipod functie niet te activeren, flipt iedere keer terug naar hoofdscherm. zo juist een reboot laten maken op nieuw IOs4 er op gezet, en alles lijkt super te werken, zelf vodafone instellingen waren nu wel over genomen. Wel is bij beide updates geen mapje hulp prog. aan gemaakt. En ik ben mijn zelf gecreerde ring tones kwijt! verder voor zover geen noemenswaardige problemen.

JeePeeS 22-06-10 21:09

Update ging niet zonder problemen. Heb uiteindelijk een herstel moeten doen en daarna een eerdere reservekopie terugzetten. Ben data van 3 dagen kwijt.

Verder heel tevreden met de update. Met name de extra mail functionaliteit is super!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:48.