iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Problemen met iOS 4.0 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62153-problemen-ios-4-0-a.html)

pim127 22-06-10 21:11

Hi, ik wil ook over naar de nieuwe iOS4. Alleen kreeg ik een foutmelding (ik weet niet meer welke) bij het maken van een reservekopie. Het maken van de reservekopie duurde ook al bijna drie uur. Toch ging het proces op gegeven moment verder, maar stopte later toch weer.

Dat, én mijn iPhone 3g is nu geblokkeerd. Wat ik ook doe, ik zie het scherm met het iTunes symbool en het witte usb stekkertje.

Hullep!!!!!

Pim

RichyK 22-06-10 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beee (Bericht 471101)
ik heb echt nergens last van.... het enige dat ik 'mis' is het rotation lock en die instelling voor andere taal op keyboard (maar misschien moet ik dan nog iets anders doen).

werkt hier echt top... menu's werken perfect, multitasking, backgrounds, syncen, alles. heb niks verloren of dubbel (voor zover ik kon zien).

ben er erg tevreden mee.... alleen dat rotation lock en die taal setting nog ff en dan ben ik helemaal blij

Bij mij werkt ook alles prima, alleen die folders heb ik niet ?? Jij wel ? Ik heb namelijk precies hetzelfde toestel.

Of moet ik daar nog iets voor downloaden ?

Nico Pieter 22-06-10 21:53

Ik heb net iOS4 geinstalleerd en wat me direct opviel was dat ik mijn iPod icoon kwijt bent. Ik kan dus nu gen muziek meer afspelen.

Iemand een idee?

thomasbrendeke 22-06-10 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RichyK (Bericht 471930)
Bij mij werkt ook alles prima, alleen die folders heb ik niet ?? Jij wel ? Ik heb namelijk precies hetzelfde toestel.

Of moet ik daar nog iets voor downloaden ?

Folders kun je creeëren door het ene icoontje op het andere icoontje te slepen..

goodfella 22-06-10 23:16

er word gesproken over een berichtenteller maar dat werkt bij mij dus echt niet, zijn er meerdere die dat ook hebben?

chunkie75 22-06-10 23:30

Misschien kan iemand mij helpen. Ik had begrepen dat je met de nieuwe firmware een soort van spellingscontrole hebt in bijvoorbeeld berichten en mail. Ik krijg deze optie niet. Ook als ik woorden selecteer, krijg ik wel de optie 'vervang' te zien maar als ik daar op klik, krijg ik niks te zien. Weet iemand een oplossing??

jochjeb 22-06-10 23:40

Ik heb os4 er vanmiddag opgezet na 1 keer crashen en 4 keer herstellen deed ie het eindelijk. Nu weet ik alleen niet hoe je de achtergrond in het menu moet veranderen kan het nergens vinden. Zou opzich wel leuk zijn als ze er eens even een par tips bij geven hoe die functies dan werken. (ps ben geen noob met iPods)
Laters

jochjeb 22-06-10 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender (Bericht 471463)
Bij mij is hij volledig gechrasht na 2 uur te hebben gedraaid. Ik had opeens een paars scherm en allemaal vage lijnen hij start nu ook niet meer normaal op en ik kan hem niet herstellen. Dan zie ik opeens een wit scherm.

Heb gisteren een nieuwe 3GS gehad van pro-assist.

Iemand een idee wat ik kan doen?

Dringend hulp nodig!! Heb geen zin om weer 3 weken mn telefoon kwijt te zijn!

Aansluiten op pc > aan/uitknop + homeknop ingedrukt houden > wachten totdat hij uit gaat en opnieuw het Apple logo verschijnt > aan/uit knop loslaten maar home ingedrukt houden totdat de pc hem vindt > volg dan instructies op scherm

Alireza 22-06-10 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lente (Bericht 470885)
What's App werkt al traag sinds de nieuwe update van afgelopen weekend n.m.i. staat het los van iOS 4.

Oh gelukkig ligt het niet aan iOS 4. Bedankt voor je reactie :)

Alireza 23-06-10 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 470932)
Ik heb soms dat de Wi-Fi niet inschakelt, hij blijft op het rondje staan.

Hier zit dus een vertraging in , ik heb wel gelezen dat met IOS4 Wi-Fi langer aanblijft.

Behoorlijk irritant eigenlijk, reboot etc heeft niet geholpen

Juistem, bij mij staat Wi-Fi ook niet constant aan. Ook ik had gelezen dat Wi-Fi de hele tijd actief zou zijn, ook al is de iPhone vergrendeld.

jaeger1979 23-06-10 00:18

ok, ik heb nog niet ge-update en wacht ook maar ff denk ik.
Maar ik zat te denken(geloof het zelf nog niet), echter, zou het, heel misschien, een slinkse actie van apple kunnen zijn om een nieuw iOs uit te brengen met foutjes in de software, te wachten op de nieuwe jailbreak en unlock tools( die zoals eerder al gemeld door de makers van deze tools mogelijk op dit iOs werken) zodat ze deze door het uitbrengen van een nieuwe update van het iOs deze kunnen uitschakelen?????

Ik weet het, klinkt als een mooi conspiracy theory, maar we weten allemaal dat Apple graag alles laat lopen zoals hun dat willen.

Ik hoop dat de makers van de jailbreak en unlock tools nog even wachten totdat updaten naar iOs weer soepel loopt en er geen bugs meer zijn.

Just a thought

Freakyboy 23-06-10 00:45

Ik wil mijn Iphone 3G update, maar telkens bij het maken van de reservekopie geeft hij een foutmelding.
Heeft iemand dit ook gehad?
Ik kan wel een reservekopie maken met iTunes d.m.v. rechtermuisknop blablabla. Is dit voldoende? want ik kan namelijk bij de foutmelding er voor kiezen om door te gaan, maar waarschuwt dat ik dan alles kwijt ben.
Ik hoor t graag :)

Overlord 23-06-10 01:46

bij mij lijkt alles te werken behalve het feit dat ik geen provider te zien krijg...

nochtans is mijn toestel simlockvrij...
enig idee iemand?

Lemmingsbeest 23-06-10 02:58

Oke ik heb de iphone ook geupdate(van3.1.3 naar 4.0) en dat is vlekkeloos gegaan bij mij.
Nu het volgende wat bij mij problemen geeft:
1 Bluetooth audio naar mijn pioneer radio werkt niet meer correct(vebinding is vaak niet beschikbaar. Carkit in de radio werkt wel 100%).
2 Bij mij ook de apn instellingen weg, ik heb vodafone dus weer effe ingesteld werkt weer oke(live.vodafone.com/vodafone/vodafone).
3 Navigon geeft geen correct beeld meer op Panorama view 3d(wel correct op 3d).
4 Dragons lair heeft geen virtuele joystick knoppen meer.
5 Officiele marktplaats app werkt niet meer(start niet meer op).
6 Tweakers net app geeft geen info meer (app start wel op maar haalt geen info meer).
7 Geluid van de telefoon is een stukje zachter geworden over de luidspreker
8 Sonic 1 En Sonic 2 zijn veel trager geworden.

Dit zijn dus de problemen op moment bij mij op ios 4.0.

Beee 23-06-10 03:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door goodfella (Bericht 472311)
er word gesproken over een berichtenteller maar dat werkt bij mij dus echt niet, zijn er meerdere die dat ook hebben?

nee, werkt bij mij ook gewoon.... zie threaded emails met nummertje (rechts) hoeveel berichten in de conv zitten.

--

weet iemand hoe je het rotation lock activeert of de verschillende talen in de spellcheck (die button met globe) ?

Overlord 23-06-10 03:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beee (Bericht 472563)
nee, werkt bij mij ook gewoon.... zie threaded emails met nummertje (rechts) hoeveel berichten in de conv zitten.

--

weet iemand hoe je het rotation lock activeert of de verschillende talen in de spellcheck (die button met globe) ?


rotation lock: druk 2 maal op homescreenbutton en swipe vervolgens de onderste rij naar rechts :-)

memmox 23-06-10 04:15

Alles werkt goed op mijn 3g 4.0 firmware alleen
als ik dubbel home button druk krijg ik geen multitasking.
En in de instellingen zie ik er ook geen optie voor?

Ik heb wel de CF geinstalleerd met multitask aan.

Overlord 23-06-10 04:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door memmox (Bericht 472580)
Alles werkt goed op mijn 3g 4.0 firmware alleen
als ik dubbel home button druk krijg ik geen multitasking.
En in de instellingen zie ik er ook geen optie voor?

Ik heb wel de CF geinstalleerd met multitask aan.


krijg je dan niet onderaan te zien welke apps je net geopend hebt?

voor zover ik het begrepen heb is dat de multitask...

memmox 23-06-10 05:17

Ja dat krijg ik dus niet, op mijn 3gs wel.
Ik snap er niks van

peerke57 23-06-10 06:17

trager en tomtom vraag
 
Goedemorgen. Ook im merk dat de iphone wat trager is geworden. Hoe sluit je nu bv tomtom op je iphone af. Normaal homeknop indrukken, maar zie dat als ik de tomtom weer opstart hij nog aktief is.
m.a.w. hoe sluit je eenprog af, zonder dat hij op de achtergrond blijft meelopen.:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.