iPhone 3GS komt niet meer uit herstelmodus na upgrade iOS 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wacht is even...weet je zeker dat je niet in de activatiescherm zit dit betekend dat je een simkaart erin moet steken om hem te activeren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wacht is even...weet je zeker dat je niet in de activatiescherm zit
dit betekend dat je een simkaart erin moet steken om hem te activeren heb je de originele simkaart . waar heb je hem gekocht woon je dichtbij woerden |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nee joh deze iphone heb ik al 2 jaar
ik woon bij Arnhem nee echt heb net iphone aangelsoten op itunes en krijg dan letterlijk als scherm: simlock actief plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iphone te activeren. Nou die is al 2 jaar geactiveerd hoor |
|
|||
|
|||
originele simkaart zit er ook in
heb wel laatst de simunlockcode aangevraagd omdat mijn man mijn iphone 3 krijg want ik koop iphone 4 en die nog niet er in gevoerd |
|
|||
|
|||
heb mijn geldige pincode ingevoerd en ja hoor krijg weer die usbkabel met itunes logo erop
kan alleen 112 bellen |
|
|||
|
|||
dit betekent dat je in de activatiescherm zit en om te activeren moet je aansluiten op itunes met de simkaart erin.
je had hem hersteld dus moet je hem opnieuw activeren |
|
|||
|
|||
en is alles goed gekomen ben benieuwd
|
|
|||
|
|||
je raad het nooit proassist van Tmobile komt net en haalde pincode van simkaart af. Ik sluit iphone aan op itunes en alles wordt weer teruggezet. Kortom hij werkt weer. Tis natuurlijk fout, maar ik ben mijn gsm niet kwijt!!! Had nog wel backup terug moeten zetten, maar daar had ik wel hulp voor gevonden
Laatst gewijzigd door Elsemarieke; 12-08-10 om 20:54. |
|
|||
|
|||
dus toch activatie....er mag natuurlijk geen pincode op zitten
ben blij voor jullie |
|
|||
|
|||
blijkt maar.........alsnog weer 4.02 erop gezet en weer dezelfde melding usbkabel met itunes kortom van de regen in de drup, wat nu weer was zo blij, Maar mijn iphone was zo tergend langzaam dat ik dolblij was met 4.02 kortom eigen schuld
iphone doet niets meer |
|
|||
|
|||
dus je hebt hem hersteld weer.
het enige wat je na herstel moet doen elke keer activeren via itunes met de geldige simkaart ZONDER pincode natuurlijk dus deactiveer pincode |
|
|||
|
|||
nee dat gebeurt er niet er komt vanuit itunes het scherm er is een fout en doet niets meer en op scherm iphone komt weer usbkabel et ituneslogo met cd
|
|
|||
|
|||
welke foutmelding anders probeer het nog een keer
|
|
|||
|
|||
op scherm iphone komt weer usbkabel et ituneslogo met cd
|
|
|||
|
|||
als ik hem loskoppel van pc en weer aansluit, gebeurt er niets kortom itunes start niet op
|
|
|||
|
|||
herstel nog een keer en dan als het fout gaat graag exact vermelden welke foutmelding
|
|
|||
|
|||
hou home en powerknop tegelijk in tot appeltje tevoorschijn komt
|
|
|||
|
|||
heb ik gedaan en nu kon ik herstellen, ben benieuwd of hij dat pakt
|
|
|||
|
|||
anders moet je hem in dfu zetten
-start itunes op en houd home en powerknop exact 10 seconden in dan powerknop loslaten tot itunes iphone detecteert ok waccht dan maar met dfu mode |
|
|||
|
|||
krijg nu melding op pc scherm:
iphone voorbereiden op herstel...................duurt wel lang |
Labels |
dfu, firmware, herstelmodus, ios 4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS komt niet uit DFU/recovery | robijnv | Jailbreak | 0 | 20-01-11 21:28 |
iPhone: Upgrade iphone 3gs van 3.1.3 naar IOS 4.0 4.1 4.2? | dcserverslut | Jailbreak | 0 | 06-12-10 19:23 |
Iphone 3G komt niet meer uit standby | olafweller | iPhone algemeen | 1 | 09-11-10 17:25 |
findme iphone 3gs werkt niet meer na IOS 4 | roypaint | iPhone algemeen | 0 | 08-07-10 14:09 |
iPhone komt niet meer uit 'Herstel Vereist' | Daan. | iPhone algemeen | 5 | 10-12-09 09:18 |
|
|