Iphone 3G komt niet meer uit standby discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Zoals ik al in het onderwerp heb vermeld komt mijn Iphone 3G niet meer uit de standby. Wanneer ik de standby knop indruk en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G komt niet meer uit standby
Hoi,
Zoals ik al in het onderwerp heb vermeld komt mijn Iphone 3G niet meer uit de standby. Wanneer ik de standby knop indruk en direct een paar seconden erna de homeknop indruk komt hij wel uit standby maar als ik langer wacht blijft het beeld gewoon zwart en moet ik het toestel resetten door de home en standby knop tegelijk in te drukken. Dit gebeurt niet wanneer de Iphone verbonden is met de computer of oplader en ik hem dan op standby zet. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Alvast bedankt, Olaf Weller |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb fftjes op google snel gezocht en kwam tegen dat FW: 2.0.2 waar jij op draait veel bugs heeft maar apple heeft niet gezegt welke dus mss is het er een van
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 komt niet uit standby | JonCamaro | iPhone algemeen | 0 | 20-02-11 13:03 |
standby , aan/uit knop werkt niet meer | Quintin | iPhone algemeen | 9 | 02-02-11 15:18 |
aan/uit standby knop werkt niet meer | laurensxeon | iPhone algemeen | 12 | 24-10-08 23:04 |
iPhone komt niet uit standby. | Kermi | iPhone algemeen | 9 | 24-06-08 13:23 |
Niet meer uit standby??? | ros1982 | Unlock [archief] | 2 | 28-04-08 14:01 |
|
|