[help aub spoed] wit scherm ( geen white of death ofzo ) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphoneclub leden, Ik heb nu een probleem en dat is namelijk dat mijn iphone een wit scherm geeft nadat ik hem heb laten vallen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[help aub spoed] wit scherm ( geen white of death ofzo )
Beste iphoneclub leden,
Ik heb nu een probleem en dat is namelijk dat mijn iphone een wit scherm geeft nadat ik hem heb laten vallen. Ik denk dat de LCD scherm het heeft opgegeven. Ik ga dus morgen een LCD scherm kopen voor iphone en ga het zelf repareren met behulp van een youtube filmpje. Alleen ik heb het vandaag opengeschroeft en zag dat Connector nummer 3 ( oranje sticker ) los zit bij mij? Ik zou willen weten wat nummer 3 inhoud? Kan dat mijn probleem zijn van wit scherm? Ik heb wel geluid etc. En ik kan die nummer 3 niet erin doen ofzo? Iemand enig idee hoe ik die ding in dat kleine vakje krijg? WIE MIJ HELPT KRIJGT EEN KRAT BAVARIA, HEINEKEN, OF ander huismerk. Groetjes, Omer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand?
|
|
|||
|
|||
lees de volgende pagina eens als je wilt:
iPhone stuk? Geen paniek Staat vol met tips en manieren om dingen opgelost te krijgen bij defecten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen data naar scherm(wit) 3G | martasmultas | iPhone algemeen | 0 | 24-10-10 17:47 |
iPhone 4 - Wit puntje/pixel - white spot | Ddegroot | iPhone algemeen | 3 | 25-08-10 12:51 |
iPhone bedienen vanaf Mac/PC, white screen of death | tony3005 | iPhone algemeen | 0 | 09-06-10 22:26 |
iPhone: 1601 error en geen wit scherm met ireb. | tinus67 | Jailbreak | 8 | 31-05-10 17:43 |
Wit scherm | Chris03 | iPhone algemeen | 6 | 15-02-10 18:52 |
|
|