Maps locatiebepalen doet het niet meer na update 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik mijn locatie wil bepalen op maps dan zegt hij :schakel 'locatiebepaking' in om kaarten uw locatie te laten bepalen en als ik naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maps locatiebepalen doet het niet meer na update 4.0
als ik mijn locatie wil bepalen op maps dan zegt hij :schakel 'locatiebepaking' in om kaarten uw locatie te laten bepalen
en als ik naar instellingen ga dan kan ik niks veranderen. kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
had je voor de update wel een jailbreak? zo nee, dan kan ik niet helpen.
|
|
|||
|
|||
nee ik had daarvoor geen jailbreak
|
|
||||
|
||||
probeer dit eens: ga op je iphone naar instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel alle instelling. je media en apps blijven dan gespaard.
|
|
|||
|
|||
ja dankje nu werkt het weer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Doet het niet meer na update. | U28 | Unlock | 6 | 13-04-11 19:31 |
iPhone: Help, mijn iPhone doet het niet meer na UPDATE 3.0! | JohnKoot | Jailbreak | 3 | 18-01-10 18:34 |
Iphone doet het niet meer na update | DonCastellano | iPhone algemeen | 2 | 03-07-09 22:03 |
Hardware: gps doet het niet meer na update naar 2.1 | alexzwaal | iPhone Navigatie | 20 | 18-03-09 17:47 |
iphone doet het niet meer na update naar 2.2 | joris-102 | Archief | 1 | 16-12-08 09:29 |
|
|