Woordenlijst/spellingcontrole iOS4 aanpassen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was van de mening, na het zien van de keynote SJ over iOS4, dat in iOS4 de mogelijkheid zou bestaan om de woordenlijst die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Woordenlijst/spellingcontrole iOS4 aanpassen
Ik was van de mening, na het zien van de keynote SJ over iOS4, dat in iOS4 de mogelijkheid zou bestaan om de woordenlijst die zorgt voor de spellingcontrole op de iPhone, dat je dit zou kunnen zelf aanpassen door toevoeging/weglaten van woorden in die lijst.
Tot nog toe heb ik dit niet gevonden waar en hoe dit kan. Ik zie wel dat er nu een extra spellingcontole/woordkeuze is bijgekomen, maar toch blijven er soms zo vervelende woorden terugkomen die ik liever niet heb. Hoe zit dit nu eigenlijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb heel die spellingcontrole nog niet gevonden... of woorden zoals meot en dta staan in het nederlandse woordenboek van mijn ipod touch...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS, iOS 4.01 - Spellingcontrole uitschakelen? | Phreaky- | iPhone algemeen | 7 | 11-11-10 01:45 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 68 | 08-07-10 23:13 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 1 | 25-06-10 02:24 |
Upgrade van iOS4-GM naar iOS4-Final lukt niet | jpwoesthuis | iPhone algemeen | 6 | 23-06-10 11:24 |
|
|