//

iphone 2g levenloos

iphone 2g levenloos discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 2G 8gb werd een tijd geleden erg warm en de batterij laadde niet meer op en ging langzaam leeg. Hij is toen uitgevallen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-06-10, 19:26
dikkie2007 dikkie2007 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 11
Standaard iphone 2g levenloos

Mijn iphone 2G 8gb werd een tijd geleden erg warm en de batterij laadde niet meer op en ging langzaam leeg.

Hij is toen uitgevallen en reageerde nergens meer op. Ook niet als je hem op de computer aansloot. Geen enkele reactie vanuit de iphone of de computer.

Nu heb ik een nieuwe batterij besteld via internet omdat ik dacht dat het daar aan lag. Echter geeft hij ook met de nieuwe batterij geen kik.

Een helemaal levenloze iphone. Weet iemand of ik de batterij langer moet laten laden (nu een uurtje aan de lader namelijk) of een manier om hem weer aan de praat te krijgen?
Zijn er andere hardware onderdelen die misschien de oorzaak zijn? Waar moet ik dan aan denken?

groeten Dirk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-10, 21:36
stiefmen's schermafbeelding
stiefmen stiefmen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 36
Standaard

Heb je DFU mode al geprobeert? zo ja, blijf proberen. hier is hoe het moet: DFU - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS Tip: het lukt nooit in een keer, want als je hem te lang ingedrukt houd werkt het niet
  #3  
Oud 18-04-11, 21:05
dikkie2007 dikkie2007 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 11
Standaard

Om hierop terug te komen!

moederbord en batterij bleken in orde.

Dat de iphone nergens meer op reageerde kwam doordat het pinnetje van de dock connector gewoon weg was gerot.

Na vele nieuwe onderdelen geprobeerd te hebben heb ik uit china een nieuwe flat cable met dock connector en een nieuw scherm (wat tijdens het repareren van de flat cable was gebroken) besteld.

Echter het spul van China Ontrade - iPhone Spare Parts and Accessories Wholesale Supplier bleek rommel!

flat cable bleek alleen te kunnen opladen en niet met itunes verbinding te kunnen maken. (had er 2 besteld, beide deden dit)

scherm bleek een horizontale balk te bevatten waar de touch het niet deed. (erg irritant)

Het probleem heb ik opgelost door mijn moederbord in iemands anders telefoon te zetten waarvan de flat cable wel werkte. Toen heb ik cydia erop gezet en een programma waarmee je via Wi-Fi kan synchroniseren met itunes.

Echter bleek het scherm nog meer kuren te hebben (plots uitvallen, trillend beeld) Dus is de iphone helaas onbruikbaar.

Vooral door de onderdelen van slechte kwaliteit van China Ontrade - iPhone Spare Parts and Accessories Wholesale Supplier is mijn reparatie project dus mislukt. Vooral voor het scherm heb ik nog aardig wat betaald!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.