//

iOS4 installatie ongedaan maken?

iOS4 installatie ongedaan maken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) even voor mijn beeldvorming je hebt 3.1.2 op je iphone staan non jailbroken. je draait windows 7 en hebt itunes 9.2. op laptop van je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-06-10, 14:42
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

even voor mijn beeldvorming je hebt 3.1.2 op je iphone staan non jailbroken. je draait windows 7 en hebt itunes 9.2. op laptop van je vriendin staat itunes 9.1 waar je de update bij hebt gedaan. update naar 4.0? dat kan niet met itunes 9.1 dus je bedoelt denk ik de downgrade naar 3.1.2 hier ga ik dan ook van uit in mijn post.

wat je kunt proberen is op je eigen pc de locatie van de backup van je iphone te vinden deze file te kopieren en op de laptop van je vriendin neer te zetten en dan blackbreeze.blackrain draaien om je telefoon te jailbreaken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-06-10, 16:51
ThreepwoodMP ThreepwoodMP is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Post

Ik ben nu een tijdje aan de slag om RecBoot aan de gang te krijgen om mijn firmware te kunnen downgraden. Ik heb zoals vereist libusb geïnstalleerd en mijn .net framework naar 4.0 getild, maar ik krijg steeds de foutmelding 'unhandled exception has occured in your application'. Ik heb flink lopen zoeken maar lijk wel de enige met dat probleem. Weet iemand van jullie misschien wat ik verkeerd doe?

Alvast mijn hartelijke dank!
  #23  
Oud 25-06-10, 10:28
Luka77 Luka77 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 22
Standaard

Nou het werkt allemaal weer

Downgrade naar 3.1.2 succesvol kunnen doen incl jailbreak. Vanuit die situatie met de nieuwe Sn0wbreeze een custom 4.0 firmware gemaakt. Moest daarna nog wel unlocken met ultrasnow maar het werkt nu allemaal feilloos op 4.0

als iemand behoefte heeft aan een gedetailleerdere uitleg, laat het mij weten. Ik ben absoluut geen iPhone expert maar hoe je terug kan naar 3.1.2 jailbreak en dan alsnog 4.0 werkend krijgen kan ik nu dromen)

Allemaal bedankt voor jullie input!!
  #24  
Oud 25-06-10, 12:04
Luka77 Luka77 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThreepwoodMP Bekijk bericht
Ik ben nu een tijdje aan de slag om RecBoot aan de gang te krijgen om mijn firmware te kunnen downgraden. Ik heb zoals vereist libusb geïnstalleerd en mijn .net framework naar 4.0 getild, maar ik krijg steeds de foutmelding 'unhandled exception has occured in your application'. Ik heb flink lopen zoeken maar lijk wel de enige met dat probleem. Weet iemand van jullie misschien wat ik verkeerd doe?

Alvast mijn hartelijke dank!
Als je RecBoot gebruikt om uit een recovery loop te komen... dit probleem had ik ook. Ik heb toen iRecovery gebruikt. Werkt feilloos.
Als laatste commando staat in de handleiding van iRecovery "fsboot" maar bij mij werkte alleen "reboot". Maar daarna werkte alles dan ook goed. jailbreak er overheen en klaar is kees

Succes!
  #25  
Oud 25-06-10, 15:35
ThreepwoodMP ThreepwoodMP is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Heel erg bedankt, ik zal dat progje eens gaan zoeken .

Is het trouwens mogelijk om te downgraden zonder de iPhone te jailbreaken? Het is mijn zakelijke toestel en mijn manager heeft de nadrukkelijke wens uitgesproken dat ik de iPhone niet jailbreak...
  #26  
Oud 25-06-10, 15:44
ProGunNL ProGunNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

How to Downgrade Your iPhone 3G[S] from iOS 4 to iOS 3.1.3[s]-from-ios-4-to-ios-313

hier staat alles in wat je moet weten / downloaden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: jailbreak ongedaan maken? silversungun Unlock 4 14-01-11 23:16
iPhone: Jailbreak ongedaan maken 4.01 Bogdan1976 Jailbreak 15 05-10-10 01:20
Overklokken iPhone!? + Installatie en ongedaan maken milan13 Archief 1 30-05-10 14:14
Bosstool ongedaan maken Funnyplay Unlock [archief] 5 09-06-08 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.