Iphone 2G internet wil NIET uit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) M'n vriendin heeft ineens internet. ! opzich prima maar ze heeft erg een abbo voor. Nu wat ik ook instel en doen het blijft werken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 2G internet wil NIET uit.
M'n vriendin heeft ineens internet. ! opzich prima maar ze heeft erg een abbo voor.
Nu wat ik ook instel en doen het blijft werken ! ook hier: EDGE - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G al uit gevoerd maar dan nog. Bossprefs staat er ook op en alles staat uit en toch werkt het. ! juist. mijn klomp is ook gebroken nu... weet het niet meer.. iemand nog tips.? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
na wat google werk ben ik op een site terecht gekomen die het wel zou kunnen fixen.
maar vond het een beetje dubieus. uiteindelijk toch gedaan en het werkt. ! er wordt een apn profiel aangemaakt die fake is en dat zorgt dat er geen verbinding mogelijk is. ongedaan maken is profiel verwijderen. Here is how you disable it: 1. Launch Safari on your iPhone 2. Go to http://iphonenodata.com 3. Tap the disable Edge/3G button 4. Tap Install 5. Tap Install Now to Confirm. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 uit China wil niet activeren via iTunes | iPeng | iTunes | 11 | 26-03-13 16:12 |
3g wil niet uit na instelling wissen | barrelz750 | iPhone algemeen | 0 | 10-01-11 23:04 |
iPhone wil niet uit restoremodus | sjaak88 | iPhone algemeen | 7 | 15-09-08 14:53 |
iPhone wil niet uit en niet in recovery mode | mauritsvdven | iPhone algemeen | 1 | 30-07-08 15:57 |
Internet wil niet uit | Jeroenj | Unlock [archief] | 7 | 07-04-08 10:45 |
|
|