Tom Tom heeft geen stem meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update van ios4 en de recente update van Tom Tom binnen te halen, is er geen stembegeleiding meer Ik heb al andere stemmen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tom Tom heeft geen stem meer
Na de update van ios4 en de recente update van Tom Tom binnen te halen, is er geen stembegeleiding meer
Ik heb al andere stemmen geprobeerd. Bij instellingen gezien dat geluid aan staat enz. Weet iemand raad met wat ik kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zou een harde reset kunnen proberen.
Werkt dat niet, installeer dan TT opnieuw nadat je dat er eeerst hebt afgehaald.
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip. Het is gelukt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
I krijg iphone niet via bluetooth gepaird met tom tom carkit | djarend | iPhone Navigatie | 21 | 19-12-11 13:26 |
Windows: Tom Tom West Europa blijft in lus downloaden | hebbedingetje | iTunes | 3 | 18-04-11 20:41 |
Waar dient dat gratis Tom Tom carkittool voor?? | herk0039 | iPhone Navigatie | 7 | 26-08-10 01:27 |
Tom Tom programma synchroniseerd niet naar iphone | gromit | iPhone Apps | 4 | 27-03-10 15:01 |
TomTom: Tom Tom schuld van ongewenst dataverkeer (in NL zelf)? | montefeltro | iPhone Navigatie | 13 | 06-03-10 17:21 |
|
|