Black screen of death discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Halllo Ik heb net op mijn iphone 3gs het nieuwe OS 4.0 geinstalleerd, en die wou ik gaan jailbreaken.. Maar dat ging mis met redsnow ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Black screen of death
Halllo
Ik heb net op mijn iphone 3gs het nieuwe OS 4.0 geinstalleerd, en die wou ik gaan jailbreaken.. Maar dat ging mis met redsnow want blijkbaar kwam ik erachter dat ie nog niet voor de 3gS is wel 3g Ik kreeg bij het jailbreaken een screen of death helemaal zwart met n streep in t midden Hij ging niet meer uit of wat dan ook, dus heb ik m stom genoeg open gehaald , kreeg ik m wel weer aan de gang. Maar nu doet mijn touchscreen het niet meer Ik heb een restore gedaan, maar de touch wilt niet meer... Ik heb een paar keer gekloot met het open te maken en geprobeerd die connectors 1 en 2 goed erin te laten vallen bij het dichtmaken... Is het touchscreen of de connector ervan nu helemaal beschadigd? Of heb ik iets gemist bij het dicht-maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Oh laat maar... ik heb m nog es opengehad kwam er toch achter dat connector 2 niet helemaal goed zat haha
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sleepmode (Screen of death) | juhroen89 | iPhone algemeen | 3 | 10-10-09 18:07 |
iPhone veroorzaakt blue screen of death XP | "R" | iPhone algemeen | 12 | 08-08-09 01:02 |
screen of death | cesaf | iPhone algemeen | 9 | 30-08-08 09:35 |
Blue Screen of Death (bsod) | Rutger | Archief | 0 | 14-01-08 00:49 |
|
|