//

Wel of geen iOS4

Wel of geen iOS4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik volg nu al een tijdje dit forum. En volg nu ook alle perikelen over iOS4. Op dit moment heb ik OS 3.1.3 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-06-10, 15:36
bokkie1978 bokkie1978 is offline
• iOS 6.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 61
Standaard Wel of geen iOS4

Hallo allemaal,

Ik volg nu al een tijdje dit forum.

En volg nu ook alle perikelen over iOS4.

Op dit moment heb ik OS 3.1.3 er nog opstaan. Ik zit te twijfelen of ik wel moet updaten naar iOS4.

Ik heb een 3G 16 GB.

wat is jullie mening.

Laatst gewijzigd door bokkie1978; 25-06-10 om 16:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-10, 16:02
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb een 16Gb 3G en ik heb een gigantisch gedoe achter de rug om iOS4 op de iPhone te krijgen, ik heb geen GSM gehad sinds gisteren 18u tot daarstraks 13u. Mijn PC kende ineens geen drivers voor de iPhone meer.



Ik heb iTunes 15 keer af de PC geflikkerd en er terug op, ik heb via een jailbreak methode de iOS4 erop trachten te zetten, maar niets werkte. Uiteindelijk heb ik het via iemand anders zijn computer gedaan en dan was het peanuts, het toestel hangt nu al anderhalf uur aan mijn PC voor de reservekopie terug op mijn toestel te zetten.

Als ik geweten had dat ik zo'n gedoe zou gekend hebben, dan had ik er niet aan begonnen.

Ik kan je alvast vertellen dat je GEEN update moet doen, maar een herstel van je iphone nadat je hem gesync't hebt, dus dat de reservekopie al achter de rug is en dat je zogezegd het toestel gewoon hersteld naar "recht uit de doos" toestand, dan pas zet je de reservekopie terug, dat scheelt een enorm gedoe met de aanhoudende problemen bij het maken van de reservekopie tijdens het updaten.
  #3  
Oud 24-06-10, 16:22
marcellie marcellie is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 129
Standaard

IOS4, werkt perfect hier!
  #4  
Oud 24-06-10, 20:11
bokkie1978 bokkie1978 is offline
• iOS 6.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcellie Bekijk bericht
IOS4, werkt perfect hier!
Ja maar jij hebt een 3gs. Daar zijn volgens mij minder problemen meet dan de 3g
  #5  
Oud 24-06-10, 20:12
snake06 snake06 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 19
Standaard

Ik herken het probleem.
heb het soms op mijn pc en mijn laptop.
vaag...
  #6  
Oud 24-06-10, 20:29
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ondertussen is mijn toestel terug in orde, het toestel heeft wel wat uren gesleten naast de computer om alles terug op het toestel te krijgen, maar nu werkt alles prima.
Ik merk wel dat er bepaalde dingen niet zo vlot gaan en dat er bepaalde app's niet meer werken die al gedurende lange tijd geen update meer gekregen hebben. Maar nu je bepaalde app's in "groepen" kan zetten is het toestel wel geen rommel meer en het springboard is niet tot 11 pagina's gevuld, best wel een leuke toevoeging.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcellie Bekijk bericht
IOS4, werkt perfect hier!
Maar dat is geen referentie voor een 3G toestel.
  #7  
Oud 24-06-10, 22:18
iheijnekamp iheijnekamp is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht

Als ik geweten had dat ik zo'n gedoe zou gekend hebben, dan had ik er niet aan begonnen.Ik kan je alvast vertellen dat je GEEN update moet doen, maar een herstel van je iphone nadat je hem gesync't hebt, dus dat de reservekopie al achter de rug is en dat je zogezegd het toestel gewoon hersteld naar "recht uit de doos" toestand, dan pas zet je de reservekopie terug, dat scheelt een enorm gedoe met de aanhoudende problemen bij het maken van de reservekopie tijdens het updaten.

Tja, dat heb ik dus gedaan, maar nu moet ik mijn iPhone opnieuw activeren en dat zou ineens niet kunnen met een pincode op mijn simkaart. En die heb ik dus, en geen andere telefoon in de buurt waarmee ik even mijn pincode van mijn simkaart zou kunnen afhalen .
Iemand een oplossing?
  #8  
Oud 24-06-10, 23:54
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iheijnekamp Bekijk bericht
Tja, dat heb ik dus gedaan, maar nu moet ik mijn iPhone opnieuw activeren en dat zou ineens niet kunnen met een pincode op mijn simkaart. En die heb ik dus, en geen andere telefoon in de buurt waarmee ik even mijn pincode van mijn simkaart zou kunnen afhalen .
Iemand een oplossing?
Dat activeren stelt niets voor, je configureerd je toestel gewoon opnieuw zoals hij voor de eerste keer uit de doos zou komen, na gans de procedure moet je het toestel ontgrendelen met je pin, zo lang dat niet gebeurt is is het gewoon een iPod touch.
  #9  
Oud 25-06-10, 08:51
iPeppel's schermafbeelding
iPeppel iPeppel is offline
• iOS 15.0.2
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 110
Standaard

Als ik alles zo lees is de tip: bij 3G NIET doen.
  #10  
Oud 25-06-10, 09:19
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPeppel Bekijk bericht
Als ik alles zo lees is de tip: bij 3G NIET doen.
Op zich werkt het toestel best lekker op iOS4, maar er zijn enorm veel problemen met de installatie ervan op een 3G, je kan niet missen als je er achter googled. Maar met een klein truukje gaat het best vlot, ik heb dat wat eerder hier beschreven, zo heb ik het gedaan uiteindelijk en dat is ook op veel andere forums waar het over Apple of iPhone gaat de oplossing.
  #11  
Oud 25-06-10, 09:23
blikjebier's schermafbeelding
blikjebier blikjebier is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 32
Standaard

iOS4 werkt bij mij echt prima. Maar je moet geen achtergrond of mutlitasking aanzetten want dat trekt de telefoon net niet helemaal. De enige optie die ik middels een jailbreak heb aangezet is het batterij percentage, dat kost denk ik ook geen CPU of RAM. Verder merk ik dat ik sinds de overgang naar iOS4 een betere bluetooth compatibiliteit heb met mijn carkit.
__________________
Fabrieks simlock vrij
  #12  
Oud 25-06-10, 09:32
iPeppel's schermafbeelding
iPeppel iPeppel is offline
• iOS 15.0.2
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Ik kan je alvast vertellen dat je GEEN update moet doen, maar een herstel van je iphone nadat je hem gesync't hebt, dus dat de reservekopie al achter de rug is en dat je zogezegd het toestel gewoon hersteld naar "recht uit de doos" toestand, dan pas zet je de reservekopie terug, dat scheelt een enorm gedoe met de aanhoudende problemen bij het maken van de reservekopie tijdens het updaten.
Eerlijk gezegd is dit chinees voor me. Kun je deze oplossing van jou wat verder uitleggen?

Laatst gewijzigd door iPeppel; 25-06-10 om 09:41.
  #13  
Oud 25-06-10, 09:38
Jeff Ceuppens Jeff Ceuppens is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 33
Standaard

Ik heb gisteren de update gedaan, en heb nu problemen met foto's op de iPhone, de foto die der op stonden waren zo slecht van kwaliteit geworden dat ik ze der af zwierde, alleen krijg ik er nu geen meer opgezet, niet via Itunes, en ook niet een alternatief programma.

MVG, Jeff c.

Laatst gewijzigd door Jeff Ceuppens; 25-06-10 om 10:33.
  #14  
Oud 25-06-10, 10:02
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Hier ook geen problemen met iOS4.0. Je moet je er natuurlijk wel bewust van zijn dat mensen met problemen luider roepen dan mensen zonder problemen
  #15  
Oud 25-06-10, 10:32
Jeff Ceuppens Jeff Ceuppens is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 33
Standaard

Ik heb het probleem met de foto's kunne oplossen, ik heb de sync gedaan met Itunes, en verkreeg geen zichtbaar beeld van de foto's, in de info was het aantal beelden wel juist, na het nemen van enkele foto's met de camera, waren opeens alle mappen der, en waren al de beelden te zien.

MVG, Jeff c.
  #16  
Oud 25-06-10, 10:34
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPeppel Bekijk bericht
Eerlijk gezegd is dit chinees voor me. Kun je deze oplossing van jou wat verder uitleggen?
Als je toestel aan de PC hangt en je gaat in iTunes kijken bij je iPhone, dan zie je op het eerste tabblad de keuze "update zoeken" en "herstellen", kies herstellen, maar wees er dan wel zeker van dat iTunes al een reservekopie van je toestel gemaakt heeft. Bij het kiezen van herstellen zal hij vragen "herstellen en bijwerken", die moet je hebben, dan gaat iTunes geen reservekopie maken van je toestel en verkort je de update procedure.
Als het toestel hersteld is ga je hem moeten unlocken via iTunes, dat is kinderspel en dan gaat hij vragen of je hem als nieuw toestel of als "iphone van ..." configureren, kies de laatste optie, dan zet hij je toestel terug naar hoe hij was voordien.
  #17  
Oud 25-06-10, 11:27
iMac-er's schermafbeelding
iMac-er iMac-er is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 52
Standaard

Ik heb een 3G/16GB en naar iOS4 geupgrade. Geen problemen met een update en werkt perfect! Zorg dat je de laatste versie van iTunes hebt en geduld, niet te snel afbreken als er zo te zien geen activiteit is. De update kan ongeveer 30 minuten duren. En zorg ook dat je de netwerk gegevens ergens heb genoteerd, want deze instellingen zijn weg na update.

Oja, als je apps direct vanuit iPhone downloadt, zorg dat ze ook gesynchroniseerd worden met iTunes voor de update.
  #18  
Oud 25-06-10, 11:31
pcgebruiker pcgebruiker is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 13
Standaard

Ik had FW3.1.2 met jailbreak en geupt naar IOS4.
Ik heb spijt!!!!!!!!!!!!!

Toestel is trager geworden, battery is sneller leeg en upper geheugen sneller vol.
En daarbij komt nog dat diverse appjes (voorlopig) niet (goed) werken onder IOS4

Dit is net als Microshit altijd doet, veel te vroeg op de markt gebracht.

Spijt, spijt, spijt
  #19  
Oud 25-06-10, 11:52
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMac-er Bekijk bericht
Ik heb een 3G/16GB en naar iOS4 geupgrade. Geen problemen met een update en werkt perfect! Zorg dat je de laatste versie van iTunes hebt en geduld, niet te snel afbreken als er zo te zien geen activiteit is. De update kan ongeveer 30 minuten duren. En zorg ook dat je de netwerk gegevens ergens heb genoteerd, want deze instellingen zijn weg na update.

Oja, als je apps direct vanuit iPhone downloadt, zorg dat ze ook gesynchroniseerd worden met iTunes voor de update.
Bij mij heeft hij 4 uur voor de backup gedaan en dan was hij nog niet eens 10% ver, ik had geen zin om dat ding 24u aan de PC te laten hangen of te laten bakken omdat ie zo heet werd.
  #20  
Oud 25-06-10, 14:13
iPeppel's schermafbeelding
iPeppel iPeppel is offline
• iOS 15.0.2
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 110
Standaard

Niet doen als je een 3G hebt zegt Elsevier:
Elsevier.nl - Internet & Gadgets - iOS 4 geeft problemen op iPhone 3G
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wel of niet updaten naar Ios4.2 met iPhone 4 ravaoo iPhone algemeen 2 11-12-10 20:36
Wel of niet ios4.1 op de 3gs jaynor iPhone algemeen 8 17-09-10 11:46
3gs wel maar 3g niet naar iOS4.0 Maximie iTunes 1 24-08-10 16:13
iOS4 Geen internet via GPRS - wel via Wi-Fi renedis Wi-Fi 8 03-07-10 23:22
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! tice Wi-Fi 0 30-06-09 11:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:18.