Iphone na os4 Traag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb sinds de update ios4.0(gisteren) last van traagheid van me Iphone. ik heb hier zitte zoeken naar antwoorden maar kon niks vinden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone na os4 Traag
Hallo mensen,
Ik heb sinds de update ios4.0(gisteren) last van traagheid van me Iphone. ik heb hier zitte zoeken naar antwoorden maar kon niks vinden. het rare is dat het niet alleen maar traag is,het loopt ook vast. Ik heb ook niet de gehele applicatie van ios 4.0. Zo heb ik de mappen systeem niet. me tel. is gejailbreakt met redsnow. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ios4 op een 3G is niet aan te bevelen. Ik ben terug gegaan naar 3.1.3. Nadat ik de GM een dag of 2 erop had staan. 3G komt rekenkracht en geheugen tekort.
|
|
|||
|
|||
kllopt. werkt traag.Lekker geregeld van IPhone om dat er niet even bij te ztten
;477047]Hallo mensen, Ik heb sinds de update ios4.0(gisteren) last van traagheid van me Iphone. ik heb hier zitte zoeken naar antwoorden maar kon niks vinden. het rare is dat het niet alleen maar traag is,het loopt ook vast. Ik heb ook niet de gehele applicatie van ios 4.0. Zo heb ik de mappen systeem niet. me tel. is gejailbreakt met redsnow.[/quote] |
|
|||
|
|||
.. danwel een oplossing te bieden...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
m.v.g Peterko [/SIZE] |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is ook traag na installatie van iOS 4.
Blijkbaar is dat weer beter na uitzetten multitasking, weet iemand hoe ik dit kan doen? Moet ik gewoon opnieuw Redsn0w uitvoeren, en de optie multitasking uitzetten? |
|
|||
|
|||
Opnieuw jailbreaken werkt erg goed . Heb gisteren een restore gedaan en de jailbreak opnieuw gedaan (incl). Multitasking en werkt nu echt snel en zonder problemen. Kan niet vinden wat ik de tweede keer anders heb gedaan maar het werkt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Moet zeggen dat hij bij mij een stuk trager is geworden, ik heb multitasking wel weer uitgezet en dat hielp wel wat.
|
|
|||
|
|||
Ik zou een keer restore via itunes doen naar os 4.0 daarna nog eens jailbreaken. Ik heb dit ook gedaan met de zelfde files en was daarna weer snel met multitasking.
|
|
|||
|
|||
traag met ios 4.0
hey,
mijn iphone 3g is ook erg traag, heeft iemand voor de gouden tip? ben ook al mijn contacten sms en mailtjes kwijt, die schijn ik niet meer terug te kunnen halen. |
|
|||
|
|||
Lees het verhaal hier multitasking uitzetten of restore en opnieuw jailbreaken
|
|
|||
|
|||
waar kan ik multitasking vinden? en miss ff een stomme vraag? maar hoe krijg ik de 3.1.3 weer op mijn iphone? gr
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
gaat niet helemaal lkkr hier ik heb net geprobeerd 3.1.2 erop te zetten, nu heb ik alleen nog een stekker op mijn beeldje?? iemand die dit heeft meegemaakt?
|
|
|||
|
|||
mm iphone is weer aan , alleen is hij nog in 4.0 uitvoering ??
|
|
|||
|
|||
Zijn de contacten/sms/Wi-Fisettings/etc echt niet terug te krijgen? Ik heb hetzelfde probleem net al algemeen gevraagd in deze thread maar ik hoop toch dat er wel een manier is om iets van die reservekopie terug te krijgen..
|
|
|||
|
|||
reservekopie(2,1_3.1.3 7E18_resto) heb ik nog! stond in mijn prullenbak heb alleen geen flauw idee hoe ik hem weer op mijn tel krijg (zou er een moord voor doen)
|
|
|||
|
|||
Traagheid
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen 3G meer na update OS4. iPhone 3GS | forza | Odido (T-Mobile) | 15 | 01-03-12 21:16 |
OS4 op iPhone 2g: Handmatig sms terug zetten | chonazz | iPhone algemeen | 0 | 25-08-10 16:18 |
iPhone: Iphone 3GS OS4 terug zetten naar 3.1 | effies | Jailbreak | 13 | 25-07-10 11:35 |
iPhone: hoe jailbreak ik iphone 3GS os4 | effies | Jailbreak | 3 | 16-07-10 22:55 |
iBooks op de iPhone 3GS met OS4 | RPhone | Archief | 3 | 10-04-10 13:22 |
|
|