OS4 op iPhone 2g: Handmatig sms terug zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een tijd geleden via The iPhone Project Een aantal functies van OS4 op m'n iPhone 2G geïnstalleerd. Bij de te volgen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
OS4 op iPhone 2g: Handmatig sms terug zetten
Beste mensen,
Ik heb een tijd geleden via The iPhone Project Een aantal functies van OS4 op m'n iPhone 2G geïnstalleerd. Bij de te volgen stappen geven ze aan dat het best is om je iPhone als "nieuwe iPhone" te configureren in iTunes, dat heb ik dan ook gedaan. Opvoorhand heb ik de folders waarin m'n belgeschiedenis en smsgeschiedenis opgeslagen staat gebackupped, achteraf heb ik deze bestanden terug op de juiste plek gezet. Belgeschiedenis staat weer mooi op z'n plaats en die werkt volledig. M'n sms geschiedenis staat er ook, alleen kan ik geen berichten meer versturen. Is er iemand die hier raad mee weet? Het gaat over de bestanden in de volgende map: /private/var/mobile/Library/SMS/ Alvast bedankt. Jonas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G 4.0.1 terug zetten naar 3.1.3? | Nemisis2003 | iPhone algemeen | 12 | 10-08-10 20:39 |
iPhone: Iphone 3GS OS4 terug zetten naar 3.1 | effies | Jailbreak | 13 | 25-07-10 11:35 |
Photo cache terug zetten naar iphone | thooo | Muziek, foto & video | 0 | 21-07-10 23:22 |
apps terug zetten op Iphone | leenkat | iPhone Apps | 10 | 24-02-10 23:07 |
terug zetten van Iphone | emmelotj | iTunes | 2 | 07-01-09 00:59 |
|
|