Geen 3g meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds afgelopen zarwedag heb ik geen 3g meer.Als ik 3g uitzet heb ik wel verbinding,maar als ik 3g aanzet heb ik "geen service".Heb ios4 er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen 3g meer
Sinds afgelopen zarwedag heb ik geen 3g meer.Als ik 3g uitzet heb ik wel verbinding,maar als ik 3g aanzet heb ik "geen service".Heb ios4 er afgelopen dinsdag opgezet en dat verliep vlekkeloos.En nu dus sinds zaterdag geen 3g.Het gaat om een iphone 3gs met t-mobile als provider.
Heb van alles geprobeerd...backups terugzetten,restore,en ook de tip om APN settings te downloaden met die site die hier in het forum vermeld is. Wat is er aan de hand ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je nog steeds de optie om APN instellingen handmatig te veranderen?
dat kun je zien in instellingen > algemeen > netwerk. zoniet kun je het fixen door ff op de 1e pagina van dit forum te kijken. Ik heb een fix geschreven. |
|
|||
|
|||
Ik kan die APN settings niet veranderen,geen optie,is volgens mij altijd zo met t-mobile.En ik kan die fix,die je geschreven hebt,niet vinden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank voor de reaktie,maar ik heb geen jailbreak.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! | ruud2000 | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-10 18:20 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
|
|