iPhone met iOs 4.0 geeft geen push notificaties voor ebuddy meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De titel zegt het al, ik krijg geen push notificaties van ebuddy meer op mijn iPhone 3GS met ios 4.0. Ook trilt mijn iPhone niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone met iOs 4.0 geeft geen push notificaties voor ebuddy meer
De titel zegt het al, ik krijg geen push notificaties van ebuddy meer op mijn iPhone 3GS met ios 4.0. Ook trilt mijn iPhone niet meer als ik een sms krijg.
Wat kan ik hier aan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem idd met ebuddy,
Push berichten werkte goed, tot een paar dagen terug. Alles staat nog wel zoals het moet staan, alleen krijg ik geen berichten meer, alleen als ik ebuddy zelf opstart dan komen er opeens allemaal berichtjes binenn. Niemand die weet wat het probleem is? |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem met Yahoo messenger. Ook daar krijg ik geen push notificaties meer zichtbaar en hoorbaar sinds ik naar iOS4 ben overgestapt. Krijg alleen nog heel zacht het plop geluid te horen. Maar dat hoor je ook niet altijd. dus dankzij Apple mis ik een hoop oproepen van mijn vrienden. Ik las op MacRumors.com forum dat mensen hetzelfde probleem hebben en dat het wachten is op een iOS update van Apple.
|
|
||||
|
||||
Ik krijg helemaal nergens meer pushberichten....alleen de mail dan... maar geen Ping of Whatsapp, Messenger etc. etc.
|
|||
|
|||
Tsja niets meer aan toe te voegen update naar OS4...geen push meer....hopelijk snel een oplossing
|
|
|||
|
|||
Klopt ik heb hetzelfde probleem met Whatsapp op iOS4.0.
|
|
|||
|
|||
Andere kant van het verhaal dan, bijgewerkt naar iOS 4.0. In het begin inderdaad problemen met Push, toestel herstelt en reserve back-up terug gezet en sindsdien werken eBuddy, iPc, Messenger, Tap Tap Revenge en alle anderen gewoon weer als voorheen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem geen push met 4.0. 4.0 was eerst ook super traag op mijn 3G. heb de schaduwen van de icons verwijderd en de achtergrondafbeelding en multitask eruit gehaald allemaal via Ifile en is nu weer alsvanouds snel.
hopen op een update vanuit apple voor push fix. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push notificaties bij ebuddy werken niet. | Tim1995 | iPhone Apps | 0 | 05-08-10 00:21 |
|
|