Exchange server SintLucas discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een raar probleem met de Exchange server van mijn school. Ik heb de mail wel voor elkaar gekregen op mijn Mac maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exchange server SintLucas
Hallo,
Ik heb een raar probleem met de Exchange server van mijn school. Ik heb de mail wel voor elkaar gekregen op mijn Mac maar niet op mijn iPhone. We hebben een schoolnetwerk maar op mijn Mac doet hij het ook buiten het school netwerk. 2 dagen geleden heb ik mijn hele computer gerestored en kan nog steeds buiten het netwerk de mail ophalen en versturen. Dus er staat geen enkele software op mijn Mac van school. Ik zit ook op het zelfde Wi-Fi netwerk als mijn Mac. Wat kan het probleem zijn? Alvast zeer bedankt! Ruben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
exchange server foutmelding | sonjalj | iPhone algemeen | 7 | 15-09-09 16:11 |
Exchange email op iphone zonder exchange server | iNiels | iPhone algemeen | 0 | 12-02-09 11:26 |
Microsoft Exchange server?? | Goudvis12 | iPhone algemeen | 2 | 30-08-08 19:09 |
Exchange Server en GPRS | r.dirksen | iPhone algemeen | 3 | 26-04-08 01:36 |
synchroniseren met exchange server | mrgoolie | iPhone algemeen | 12 | 23-03-08 17:07 |
|
|