//

HELP! Mijn iPhone wilt niet meer herstellen!

HELP! Mijn iPhone wilt niet meer herstellen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een gejailbreakte iPhone 3G .. Helemaal geen problemen mee gehad.. Wilde nu dus alleen even andere muziek erop zetten, maar iTunes gaf aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-10, 12:11
Jhlsa Jhlsa is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard HELP! Mijn iPhone wilt niet meer herstellen!

Ik heb een gejailbreakte iPhone 3G ..
Helemaal geen problemen mee gehad..
Wilde nu dus alleen even andere muziek erop zetten, maar iTunes gaf aan dat er een update beschikbaar was blabla..
Heb ik gedaan, en nu op t einde loopt hij dus vast ofzo ?
Nu krijg ik deze melding in iTunes
'De iPhone 'iPhone' kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1603)'

Ik heb het een aantal keer opnieuw geprobeerd maar blijf dezelfde foutmelding krijgen
Hij doet nu niets meer, als ik hem aanzet krijg ik het iTunes logo'tje met het USB-kabeltje in beeld..

Heb iTunes al helemaal verwijderd van mijn PC want ik las ergens dat dat misschien hielp, maar ook dat werkt niet..
Als ik me iPhone nu opnieuw aansluit krijg ik deze melding
'iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes'

Heb OS 4 gedownload en dat geprobeerd erop te zetten en toen gaf tie ineens dit aan
'Uw iPhone wordt gewist en de iPhone OS 4.0-software wordt erop teruggezet. De teruggezette software wordt gecontroleerd bij Apple.'
Maar hij komt dan toch iedere keer bij tzelfde probleem
'De iPhone 'iPhone' kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1603)'

Dus wie kan mij helpen aub?!
Ik hoop dat ik t zo een beetje goed heb uitgelegd..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPhone 4 wilt niet meer herstellen JuiCe1207 iPhone algemeen 6 03-11-11 09:56
mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet ceyhun27 iPhone algemeen 1 24-12-10 20:04
iPhone 4 wilt niet herstellen desonnaville iPhone algemeen 1 11-08-10 22:02
Kan de software op mijn iPhone niet meer herstellen Nurves iPhone algemeen 4 20-07-10 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.