"Geen Wi-fi" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al langere tijd de melding "Geen Wi-fi" staan bij mijn instellingen en heb dit proberen op te lossen door te herstellen of te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Geen Wi-fi"
Ik heb al langere tijd de melding "Geen Wi-fi" staan bij mijn instellingen en heb dit proberen op te lossen door te herstellen of te downgraden naar 3.1.2 en 3.1.3 maar dit hielp allemaal niet.
Toen heb ik mij een nieuwe Wi-Fi-antenne aangekocht en deze zonet geplaatst maar ik krijg nog altijd dezelfde melding "Geen Wi-fi". Kan iemand mij helpen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hardware probleem wat niet te fixen is, waarschijnlijk defecte chipset.
|
|
|||
|
|||
en die chip is niet te vervangen???
|
|
|||
|
|||
In principe wel, maar zover ik weet niet meer te krijgen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
kijk op ...unlockit.co.nz de APN installeren en hij doet het weer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|