handige tip,zojuist meegemaakt!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben er zeker van dat hij binnen de kortste keren weer om een frisse duik zal vragen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben er zeker van dat hij binnen de kortste keren weer om een frisse duik zal vragen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar je luidsprekertje die je aan je oor legt is dus waterdicht???
|
|
|||
|
|||
hahahah echt mazzel heb jij gehad jongen! een vriendin vanmij had m tijdens het varen over de rand van de boot laten vallen, zo t water in. hij zat aan haar oordoppen en die kon ze in een reflex nog grijpen, de iphone was al onder water maar hing nog wel aan haar oordoppen!
helaas voor haar doet hij het nu niet meer, eerst was het bij haar ook dat hij over de vliegtuigmodus begon te zeuren, een week later was het klaar. kaputski |
|
|||
|
|||
Mankementen van mijn iPhone
Citaat:
------ Waarschijnlijk komt dit doordat het toestel in aanraking is geweest met water. Restoren helpt niet. Volgens mij is dit een hardware probleem door corrosie. Ik weet er helaas geen raad meer mee. De problemen die ik allemaal neergezet heb, zijn allemaal tegelijk begonnen. Heeft iemand enig idee wat er mischien aan de hand is?
|
|||
|
|||
De TIP was dus: niet pissen tijdens het zeiken in de iPhone, niet zwemmen tijdens het surfen met je iPhone.
|
|
|||
|
|||
Als ik het hier zo mag lezen ben ik een hoge uitzondering.
Om ene lang verhaal kort te houden, ben gevallen in de sloot met mn iPhone. Helemaal kledder. Niet eens direct helemaal schoongemaakt. In het begin reageerde de iPhone nergens meer op. Later helemaal schoongemaakt, zo te zien was het verkleuringsding wel half rood. Het enige probleem wat ik had was de "niet geschikte accescoire" melding, zonder dat er iets inzit. Maar naarmate het toestel droogt krijg ik steeds minder die melding. 1 keertje deed mn geluid het tijdelijk niet verder, en misschien zijn de boxjes een beetje beschadigd. Maar voor de rest doet hij het (tot nu toe, want waterschade kan ook later komen door oxidatie) nog perfect.. Mijn broer heeft zijn iPhone ook in het water laten vallen, die doet het ook nog wel (scherm etc, maar headphone, bovenste knop, Wi-Fi) doet het niet.. Gr, Edward |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en zwijnen is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, zo te zien heb ik dat heel erg gehad. Maar daar staat weer tegenover dat ik in de sloot belandde met mijn scooter door een aanrijding de scooter is er erger aan toe
|
|
|||
|
|||
Het kan best eens zijn dat er niet veel problemen optreden. Mijn moeder had vorige maand een vol glas wijn over haar laptop gegooit. Direct uit elkaar gehaald, gedroogd en een paar dagen later weer in elkaar gezet. Doet het net zo goed als ervoor.
|
|
|||
|
|||
Een laptop kan/zou ik zo uit elkaar schroeven.. bij een iPhone word dat toch een heel stuk moeilijker..
|
|
|||
|
|||
Ik ben een paar weken verder, mn iPhone doet t nog perfect! Zelfs de vliegtuigmodus waarschuwing krijg ik bijna niet meer!
|
|
|||
|
|||
Zoveel functies in een iPhone, en dan nog niet eens een foto kunnen maken als je aan het diepzee duiken bent. Stom!
Succes met het verdere leven van je iPhone. |
|
|||
|
|||
Citaat:
amai,was dat schrikken!! |
|
|||
|
|||
iets vergelijkbaars meegemaakt... het gemopper over de vliegtuigmodus en ongeldige software gaat op den duur gewoon voorbij ; wel heb ik inmiddels een gehoorapparaat moeten aanschaffen want de luidspreker heeft het niet helemaal overleefd
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
handige kortingen | gideon de vos | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 25-07-10 14:51 |
Windows: [TIP] Voor het updaten naar OS 4.0 [TIP] | Raikonen1 | iTunes | 10 | 10-04-10 18:11 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
FW 2.0: Handige tweaks voor 2.0 | Guest-20201108204737 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 10-08-08 22:50 |
Handige ical website | dsimons | iPhone algemeen | 0 | 09-04-08 23:31 |
|
|