iPod Touch Battery Naar de Ballen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPod touch 2g(heb ik ca. 1,5 jaar) helemaal opgeladen heb, en er dan even mijn e-mail op lees en hem neerleg valt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod Touch Battery Naar de Ballen
Als ik mijn iPod touch 2g(heb ik ca. 1,5 jaar) helemaal opgeladen heb, en er dan even mijn e-mail op lees en hem neerleg valt hij uit. als ik hem oppak is hij dus uit en moet hij gereset worden Ik kan hem dus niet meer normaal gerbuiken. Ik heb geen garantie meer bij It's duss, weet iemand wat ik heer aan kan doen???
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
op een een duur duurzaam apparaat heb je wettelijk 2 jaar garantie
dat is de wet zie je toch in die reklame van postbus 51 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
iPod touch: Ipod touch 4.2.1 naar 3.1.2/3.1.2 | gamertje | Jailbreak | 1 | 27-03-11 21:01 |
Ipod Touch 2g 3.1.2 naar 4.2.1 | gamertje | iPhone algemeen | 0 | 05-12-10 21:16 |
ipod touch 3g naar 4.1? | cassie | iPhone algemeen | 2 | 07-10-10 00:23 |
iPod touch: iPod touch 3.0 JB naar 3.1(.1) non-JB | Poert | Jailbreak | 1 | 21-09-09 20:15 |
|
|