//

iPhone 4 vs HTC Desire?

iPhone 4 vs HTC Desire? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, al eerder genoemd in mijn kennismaking ben ik aan het twijfelen tussen de iPhone 4 en de HTC Desire. Welke voordelen heeft de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-06-10, 00:23
Maaartenn Maaartenn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard iPhone 4 vs HTC Desire?

Hallo mensen, al eerder genoemd in mijn kennismaking ben ik aan het twijfelen tussen de iPhone 4 en de HTC Desire.
Welke voordelen heeft de iPhone 4 meer dan de Desire?
Hoe zit het met de internetsnelheden, is de iPhone 4 sneller dan de desire?
Als je over een langere tijd kijkt, over 2 jaar ofzo. Heb je dan meer aan de iPhone of de desire oftewel welke is dan beter bij de tijd dat hij langer meegaat?
En kunnen jullie nog argumenten geven waarom de iPhone bijvoorbeeld meer functies heeft of beter is dan de Desire?

Alvast bedankt!
Maarten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-10, 13:34
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maaartenn Bekijk bericht
Hallo mensen, al eerder genoemd in mijn kennismaking ben ik aan het twijfelen tussen de iPhone 4 en de HTC Desire.
Welke voordelen heeft de iPhone 4 meer dan de Desire?
Hoe zit het met de internetsnelheden, is de iPhone 4 sneller dan de desire?
Als je over een langere tijd kijkt, over 2 jaar ofzo. Heb je dan meer aan de iPhone of de desire oftewel welke is dan beter bij de tijd dat hij langer meegaat?
En kunnen jullie nog argumenten geven waarom de iPhone bijvoorbeeld meer functies heeft of beter is dan de Desire?

Alvast bedankt!
Maarten
Moeilijk moeilijk. Om antwoord te geven op je vraag welke langer meegaat kan ik waarschijnlijk zonder twijfel stellen dat de iPhone 4 langer meegaat. Als bewijs heb ik hier de iPhone 2G voor me. Nog steeds een prachtig toestel en zou eigenlijk nog wel ff mee kunnen. De iPhone 2G zou nu nog steeds een goed instap model zijn. Not bad voor een 3 jaar oud toestel. Laat staan het toestel dat nu 2 jar oud is, de 3G dus. Dit is ook nog steeds een mooi toestel.


Dus ja de iPhone zal langer meegaan, en ja de iPhone is meer waardevast. Mijn 2G is nog steeds serieus geld waard check marktplaats maar.

Dit is voor mij nog onbekend voor de Android toestellen.

Er komen zoveel modellen uit per jaar dat de consument niet meer weet wat wat is. Alleen de dure TV commercial zorgen ervoor dat mensen een naam onthouden.

Zo weet ik ook niet of de desire over 2 jaar nog steeds zoveel support krijgt als de iPhone 4 heeft over 2 jaar. Dan praat je over iOS 6.

Het is nu koffiedik kijken, mijn 2G ging verrassend lang mee vanwege de Appstore. Sindsdien gaat alles zo hard.

Succes met je keuze, ik ga iig voor de iPhone 4. Die keuze lijkt me save tenminste.
  #3  
Oud 28-06-10, 13:47
hondlustgeenbrood hondlustgeenbrood is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Stuur een bericht via MSN naar hondlustgeenbrood
Standaard

Wacht beter op de HTC HD3. Komt vermoedelijk eind dit jaar uit en is in mijn optiek beter dan de iPhone 4.
__________________
I got eyes on my wallet Apple, I ain't no a mere blind consumer who buys every stuff you dump on da market
  #4  
Oud 28-06-10, 16:36
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hondlustgeenbrood Bekijk bericht
Wacht beter op de HTC HD3. Komt vermoedelijk eind dit jaar uit en is in mijn optiek beter dan de iPhone 4.
Op de HD3 draait wel mobile 7. Bedenk wel dat de mobile 7 machine nog moet gaan lopen. En stel dat het een succes is dan is dat pas over 12 maanden. Je kan wel een killer hardware mobieltje uitbrengen maar het OS erop en de store erachter moeten ook in balans zijn. Die store stelt nog niets voor het eerste jaar. De iPhone 4 heeft een schat aan content in de App store en die trein dendert verder en verder.
  #5  
Oud 28-06-10, 20:03
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: iPhone Klonen en killers
  #6  
Oud 28-06-10, 20:50
pasmel pasmel is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

De Desire heeft op dit moment een betere ontvangst denk ik, in beide handen
  #7  
Oud 29-06-10, 03:10
hondlustgeenbrood hondlustgeenbrood is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Stuur een bericht via MSN naar hondlustgeenbrood
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door firestarter Bekijk bericht
Op de HD3 draait wel mobile 7. Bedenk wel dat de mobile 7 machine nog moet gaan lopen. En stel dat het een succes is dan is dat pas over 12 maanden. Je kan wel een killer hardware mobieltje uitbrengen maar het OS erop en de store erachter moeten ook in balans zijn. Die store stelt nog niets voor het eerste jaar. De iPhone 4 heeft een schat aan content in de App store en die trein dendert verder en verder.

Als Microsoft de variant van App Store namelijk Marketplace op Windows Phone 7 een open platform van maakt met daarbij een emulator oftewel een geïntegreerde all-in one programmeertaal voor iPhone, Symbian en Android apps, dan garandeer ik je dat HTC HD3 alle smartphones overtreft qua gebruiksvriendelijkheid.

Alleen Microsoft moet deze gewaagde stap durven nemen om mij als consument zijnde en anderen voor zich in te winnen hoewel het mij een zeer moeilijke klus lijkt.

Dus wat mij betreft kan dit een veelbelovend toestel worden laat staan als het bovenstaande idee verwezenlijkt wordt.

Laatst gewijzigd door hondlustgeenbrood; 29-06-10 om 03:15.
  #8  
Oud 29-06-10, 17:52
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hondlustgeenbrood Bekijk bericht
Als Microsoft de variant van App Store namelijk Marketplace op Windows Phone 7 een open platform van maakt met daarbij een emulator oftewel een geïntegreerde all-in one programmeertaal voor iPhone, Symbian en Android apps, dan garandeer ik je dat HTC HD3 alle smartphones overtreft qua gebruiksvriendelijkheid.

Alleen Microsoft moet deze gewaagde stap durven nemen om mij als consument zijnde en anderen voor zich in te winnen hoewel het mij een zeer moeilijke klus lijkt.

Dus wat mij betreft kan dit een veelbelovend toestel worden laat staan als het bovenstaande idee verwezenlijkt wordt.
Misschien in dat geval, maar iig de komende 9 maanden niet. En daar gaat het om. Het kan best zijn dat over 2 jaar mobile 7 HET OS is. Maar nu nog niet, en zoiets moet groeien.

Het gaat over NU, welk toestel zal je de komende 24 maanden tevreden houden. Ik denk dat de iPhone 4 op moment de beste keuze is. Want vanaf dag 1 heb je al toegang tot de grootste app store.

Kies je dadelijk voor mobile 7 dan zal je het eerste jaar de groei meemaken, maar bedenk wel dat ze bij 0 beginnen.
  #9  
Oud 30-06-10, 01:00
hondlustgeenbrood hondlustgeenbrood is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Stuur een bericht via MSN naar hondlustgeenbrood
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door firestarter Bekijk bericht
Misschien in dat geval, maar iig de komende 9 maanden niet. En daar gaat het om. Het kan best zijn dat over 2 jaar mobile 7 HET OS is. Maar nu nog niet, en zoiets moet groeien.

Het gaat over NU, welk toestel zal je de komende 24 maanden tevreden houden. Ik denk dat de iPhone 4 op moment de beste keuze is. Want vanaf dag 1 heb je al toegang tot de grootste app store.

Kies je dadelijk voor mobile 7 dan zal je het eerste jaar de groei meemaken, maar bedenk wel dat ze bij 0 beginnen.
Ik ontken zeker niet dat de iPhone 4 een goed toestel is, maar de nieuwe capabiliteiten en features is voor mij nog geen reden om dit toestel aan te schaffen omdat ze niet bepaald innovatief lijken te zijn vind ik behalve de design. En als ik de laatste berichtgevingen hoor over Apple dat ze je aanbevelen om de nieuwe voorwaarden te accepteren om gebruik te maken van App Store en Itunes en dat Apple met deze nieuwe voorwaarde jouw gegevens gaat doorverspelen aan commerciële bedrijven in jouw omgeving vind ik gewoon te ver gaan.

Ze mogen concurreren met Google, maar ga a.u.b. niet heerser spelen!

Laatst gewijzigd door hondlustgeenbrood; 30-06-10 om 01:02.
  #10  
Oud 30-06-10, 01:05
hondlustgeenbrood hondlustgeenbrood is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Stuur een bericht via MSN naar hondlustgeenbrood
Standaard

Ik weet wel zeker. Het wordt geen iPhone 4 voor mij als de opvolger van mijn 3GS. Ik kijk verder dan mijn neus lang is.
  #11  
Oud 06-07-10, 20:04
tafelkleed12 tafelkleed12 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Dude, desire is pas een maand of 3 uit en je kan het nu al voor 100euro minder(dan nieuwprijs) op marktplaats/ebay kopen. Echter als je ziet dat 3gs nog steeds niet minder dan 400(ongebruikte simlock vrij) weg gaat dan kan je concluderen dat Iphone waardevast blijft. Op lange termijn is Iphone dus een betere investering als je besluit om je telefoon te verkopen.

Naast het geld-aspect speelt de OS een belangrijke rol. De Iphone is zonder aanpassingen meteen gebruiksklaar echter short er bij de Desire diverse functies zoals goede weergave van je oproepen/sms. Dankzij android marketplace is dat natuurlijk meteen op te lossen. Android marketplace is tevens de belangrijkste functie aangezien android open source is en Google nagenoeg alles toestaat in tegenstelling tot Apple niet. Dit kan je natuurlijk weer oplossen dmv een jailbreak of je dat wilt is de vraag, natuurlijk.

Ook moet je realiseren dat Apple op dit moment de meeste Apps heeft in vergelijking met andere andere platformen. Analisten verwachten dat Android op een gegeven moment een grotere userbase dan Apple weet te krijgen. De toekomst zal dat uitwijzen.
  #12  
Oud 06-07-10, 23:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik zie op fora waar ik nog zit dat mensen hun htc desire verkopen en ze geraken hem nog niet eens kwijt aan 360 euro ofzo, roffllll.
  #13  
Oud 07-07-10, 00:36
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Uhmm, er wordt ook maar weinig geboden voor een 3GS hoor, dus die waardevastheid waar bovenstaande bijdragers zo hoog over opgeven is inmiddels achterhaald.

Mijn 3GS staat te koop en ik krijg zelfs serieuze (in hun ogen) biedingen van 200 euro met uitschieters die niet boven de 400 komen momenteel.

Met iOS 4 ook even 109 pagina's algemene voorwaarden doorlezen voordat je hier je goedkeuring aan geeft, uhuh Apple is lekker bezig
__________________

  #14  
Oud 07-07-10, 00:52
tafelkleed12 tafelkleed12 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Een nieuwe 3gs 16gig simlock vrij voor 200 euro? Waar? Dan wil ik hem wel kopen Die worden alsnog voor 400 verkocht aangezien een ipod touch 8 gig al 170 euro kost...
  #15  
Oud 07-07-10, 14:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Uhmm, er wordt ook maar weinig geboden voor een 3GS hoor, dus die waardevastheid waar bovenstaande bijdragers zo hoog over opgeven is inmiddels achterhaald.

Mijn 3GS staat te koop en ik krijg zelfs serieuze (in hun ogen) biedingen van 200 euro met uitschieters die niet boven de 400 komen momenteel.

Met iOS 4 ook even 109 pagina's algemene voorwaarden doorlezen voordat je hier je goedkeuring aan geeft, uhuh Apple is lekker bezig
Hangt er mss vanaf op welke fora je zit?
En sommige mensen proberen altijd het onderste uit de kan te halen; ik zie de iphone 3gs verkopen aan 400-450 euro zenne.
  #16  
Oud 07-07-10, 14:28
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Hangt er mss vanaf op welke fora je zit?
En sommige mensen proberen altijd het onderste uit de kan te halen; ik zie de iphone 3gs verkopen aan 400-450 euro zenne.
Mijn 2g is verkocht voor €200,-

De iPhone blijft waardevast voor de gebruikerservaring.
  #17  
Oud 18-07-10, 04:34
hondlustgeenbrood hondlustgeenbrood is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Stuur een bericht via MSN naar hondlustgeenbrood
Standaard

.........................

Laatst gewijzigd door hondlustgeenbrood; 18-07-10 om 04:42.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 vs Htc Desire Hd ankid iPhone algemeen 83 12-03-11 12:47
I-150 Iphone abbonement in HTC DESIRE,Motorola X720 TLRSky Odido (T-Mobile) 14 05-10-10 17:39
Appstore vs Android Market en Iphone 4 vs HTC Desire/ Evo...? dikdirk iPhone algemeen 7 12-07-10 12:52
iPhone vs HTC Desire Maaartenn iPhone algemeen 13 28-06-10 22:50
htc desire bartvdvenne Archief 2 10-05-10 15:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.