//

Htc desire

Htc desire discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HTC Desire Silver - PDAshop.be YouTube - HTC Desire - First Look YouTube - HTC Desire Iphone killer? Het is de allereerste keer ik ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-02-10, 20:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Htc desire

HTC Desire Silver - PDAshop.be

YouTube - HTC Desire - First Look

YouTube - HTC Desire

Iphone killer?
Het is de allereerste keer ik ik een toestel zie die echt super lijkt (buiten de iphone maar het gaat er uiteraard over of deze een killer is).

Ziet er echt toppie uit maar het is zoals steeds; wat met de batterijduur?Ik lees daarnet nog heel veel reviews van alle verscheidene soorten htc toestellen en allemaal slechte batterij.
En ik vrees toch ook de iphone nog steeds makkelijker in gebruik is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-10, 11:00
karin21 karin21 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik zit ook enorm in dubio of ik nou voor de iphone ga of voor de htc desire :-(
Mag in februari in principe verlengen maar denk dat ik toch nog even wacht tot april om de Desire ook even in het echt te bekijken.,mischien dat ik dan een keus kan maken ;-)
  #3  
Oud 18-02-10, 17:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karin21 Bekijk bericht
Ik zit ook enorm in dubio of ik nou voor de iphone ga of voor de htc desire :-(
Mag in februari in principe verlengen maar denk dat ik toch nog even wacht tot april om de Desire ook even in het echt te bekijken.,mischien dat ik dan een keus kan maken ;-)
Ik ben nu de iphone gewoon en heb al meer dan 360 apps dusja, je gaat na al dat vele geld aan apps niet zomaar verloren laten gaan e dus ik wacht wel op de nieuwe iphone en de iphone zal volgens mij qua gebruiksgemak de makkelijkste zijn en ik houd ervan als alles easy in elkaar steekt.
  #4  
Oud 07-03-10, 20:25
hummel hummel is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 217
Standaard

ik heb nu al een tijdje een iphone, deze heb ik nu verkocht om de htc desire te kopen. heb wel eens nood aan iets anders
en deze lijkt me nu wel echt simpel in gebruik hoor
  #5  
Oud 08-03-10, 11:06
karin21 karin21 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Heb uiteindelijk toch maar voor de iphone gekozen!
Heb hem nu een paar dagen.,had hem bestelt bij de Phoneshop met een vodafone abbo
Moet zeggen vind hem fantastisch.,mijn oude Nokia 5800 is er niks bij vooral dat touchscreen! (wat een verschil)
  #6  
Oud 20-03-10, 13:46
Faith1973 Faith1973 is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 29
Standaard

Ik heb nu een jaar de iphone 3g 16 gig. En ben er erg tevreden mee...alleen die camera!!!! grrr... als ik ergens ben en wil een foto maken en ze delen op bv. facebook dan zijn het vaak slechte of donkere foto's.. je kan foto's wel bewerken maar dat doe je ook niet ff snel....

Nu is mijn oog gevallen op de HTC desire en wil graag weten voor welke telefoon julie zouden gaan en waarom? De iphone is verder waanzinnig maar iets nieuws is ook wel eens leuk....maar ben erg benieuwd naar jullie argumenten.
  #7  
Oud 31-03-10, 20:35
Excaliber Excaliber is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 16
Standaard

Ik heb nu iPhone 3G, en verkocht.
Dus vanaf dat de Desire verkrijgbaar is, is ie van mij.
Kwil eens wat anders dan Apple, en deze lijkt me helemaal super, en de beste phone die er op dit moment ronddwaalt [Smartphone]
  #8  
Oud 03-04-10, 23:16
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Ik heb de Desire even in mn handen gehad en er even mee gespeeld, en ik moet zeggen...Ben heeeel erg aangenaam verrast!

Hele mooie scherm, AMOLED komt echt tot zn recht hier, als ook de hoge resolutie...En het viel mij echt op hoe gevoelig het scherm was, zelfs multi-touch werkte heel goed...Het touch komt qua gevoeligheid en vloeiendheid voor 95-99% in de buurt van de iPhone, en de muliti-touch zit rond de 95%...

Ik moet zeggen dat de kans steeds kleiner wordt dat ik bij iPhone blijf, heb nu de 2G, 3G en 3GS gehad...Als Apple niet met iets echt vernieuwend komt, haal ik er een HTC erbij...

Laatst gewijzigd door ASNNetworks; 03-04-10 om 23:18.
  #9  
Oud 04-04-10, 11:34
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks Bekijk bericht
Ik heb de Desire even in mn handen gehad en er even mee gespeeld, en ik moet zeggen...Ben heeeel erg aangenaam verrast!

Hele mooie scherm, AMOLED komt echt tot zn recht hier, als ook de hoge resolutie...En het viel mij echt op hoe gevoelig het scherm was, zelfs multi-touch werkte heel goed...Het touch komt qua gevoeligheid en vloeiendheid voor 95-99% in de buurt van de iPhone, en de muliti-touch zit rond de 95%...

Ik moet zeggen dat de kans steeds kleiner wordt dat ik bij iPhone blijf, heb nu de 2G, 3G en 3GS gehad...Als Apple niet met iets echt vernieuwend komt, haal ik er een HTC erbij...
Tja als ik alles lees hier van geruchten dan lijkt het mij toch dat Apple met iets stevig op komst is !!
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #10  
Oud 04-04-10, 18:58
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Tja als ik alles lees hier van geruchten dan lijkt het mij toch dat Apple met iets stevig op komst is !!
Ja dat dachten ze van de 3G, 3GS en zelfs de iPad ook...Praktijk laat vaak zien dat omgeveer 30% vam de geruchten uitkomen...

Maar ben benieuwd
  #11  
Oud 04-04-10, 19:13
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks Bekijk bericht
Ja dat dachten ze van de 3G, 3GS en zelfs de iPad ook...Praktijk laat vaak zien dat omgeveer 30% vam de geruchten uitkomen...

Maar ben benieuwd
Ik dacht hetzelfde als jij.. na 3 iPhones nu misschien een android!!
2 weken geleden mocht ik een week met een Android toestel spelen en proberen en ik moet je eerlijk zeggen dat de UI en Android me niet konden boeien. De apps zien er een soort MS achtig uit. Ik weet niet of jij al een tijdje met een Android toestel hebt gewerkt, maar ik blijf toch maar bij de iPhone.

Qua toestellen zit er bij HTC wel het eea tussen, maar het gebruikersgemak van de iPhone, UI, Appstore heeft tot nu toe een enorme voorsprong op Android.
Ik zie de iPhone nog wel het meest populaire toestel blijven. Als de iPhone HD uitkomt gaat ie meer verkocht worden als 5 Android toestellen bij elkaar.

Het gaat nu niet meer om de specs van de toestellen, maar meer de beleving, UI en software die er voor het platform is.

Het enige wat ik altijd ERG mooi vind bij Android zijn de homescreens en de fullpage widgets. Het menu zelf is serieus foeilelijk.
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #12  
Oud 04-04-10, 19:47
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks Bekijk bericht
Ja dat dachten ze van de 3G, 3GS en zelfs de iPad ook...Praktijk laat vaak zien dat omgeveer 30% vam de geruchten uitkomen...

Maar ben benieuwd
Tja ik vindt dat er toch een enorme vooruitgang is tussen 3g en 3gs maar ja!
Afwachten dus maar !!
  #13  
Oud 04-04-10, 20:24
Hionimi Hionimi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 56
Standaard

Zover in de filmpjes niks gezien wat mij nou echt beter lijkt ten opzichte van de iPhone, tenzij de HTC meer RAM, MHz en flash/HTML5 ondersteuning heeft, denk ik niet dat de iPhone verslagen is.
  #14  
Oud 04-04-10, 21:11
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn Bekijk bericht
Ik dacht hetzelfde als jij.. na 3 iPhones nu misschien een android!!
2 weken geleden mocht ik een week met een Android toestel spelen en proberen en ik moet je eerlijk zeggen dat de UI en Android me niet konden boeien. De apps zien er een soort MS achtig uit. Ik weet niet of jij al een tijdje met een Android toestel hebt gewerkt, maar ik blijf toch maar bij de iPhone.

Qua toestellen zit er bij HTC wel het eea tussen, maar het gebruikersgemak van de iPhone, UI, Appstore heeft tot nu toe een enorme voorsprong op Android.
Ik zie de iPhone nog wel het meest populaire toestel blijven. Als de iPhone HD uitkomt gaat ie meer verkocht worden als 5 Android toestellen bij elkaar.

Het gaat nu niet meer om de specs van de toestellen, maar meer de beleving, UI en software die er voor het platform is.

Het enige wat ik altijd ERG mooi vind bij Android zijn de homescreens en de fullpage widgets. Het menu zelf is serieus foeilelijk.
Ja ik werk in een telefoonwinkel, dus heb wel het een en ander gespeeld met telefoons. Ik vind dat Android hele grote sprongen maakt nu, nog niet genoeg om de iPhone OS in te halen, maar de telefoons komen wel heeel erg in de buurt. Voorheen was een van de beste argumenten om een iPhone te nemen (of niet vanaf te stappen) de touchscreen. Maar nu zie ik dat de concurrenten (voornamelijk HTC) heel erg in de buurt komt, helemaal met de Desire...En idd, een van de grootste punten voor iPhone OS is het grote aanbod aan apps. Dusja, ben echt heel benieuwd naar wat de iPhone 4G/HD gaat opleveren...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Tja ik vindt dat er toch een enorme vooruitgang is tussen 3g en 3gs maar ja!
Afwachten dus maar !!
Ja het is wel een vooruitgang, maar ik doelde op de geruchten Er werd beweerd dat de iPhone wel heel goed zal zijn als we de geruchten mogen geloven, en daar reageerde ik op. Daarmee wilde ik dus zeggen dat de geruchten bij de 3GS ook niet zijn uitgekomen (grotere scherm, betere resolutie, flash, 5mpx cam met flitser, frontcam, (AMO)LED)...
  #15  
Oud 11-04-10, 08:24
pim-27 pim-27 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

met winterboard kun je ook htc hero theme downloaden, als je htc mooier vind.
  #16  
Oud 22-04-10, 08:07
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Flink aan het twijfelen. Ik wacht wel tot de info over de nieuwe iphone zeker is. Als hij betere resolutie en oled heeft, kies ik de iphone. Maarja, ik zie wel wat er gaat komen.
  #17  
Oud 23-04-10, 12:45
PietjeP-HGZ PietjeP-HGZ is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Provincie Groningen
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar PietjeP-HGZ
Standaard

Zit vreselijk te twijfelen hier!


Heb voor me op tafel liggen:
  • Iphone 3GS white 16GB jailbroken FW 3.1.2
  • HTC Desire zilver
Vind het zonde om 2 telefoons te gebruiken (wel leuk om af te wisselen maar toch). Het enige wat ik mis op de Desire is de App Rabobank. Daar deed ik alle bankzaken mee. Desire is sneller dan de Iphone, zit een betere camera op, geen gedoe met betaalde push voor twitter, scherm is groter en Amoled, multitasking...maar toch...tis geen iphone!

Hmmzzzz

Laatst gewijzigd door PietjeP-HGZ; 23-04-10 om 13:12.
  #18  
Oud 24-04-10, 02:59
junkyjump's schermafbeelding
junkyjump junkyjump is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PietjeP-HGZ Bekijk bericht
Zit vreselijk te twijfelen hier!


Heb voor me op tafel liggen:
  • Iphone 3GS white 16GB jailbroken FW 3.1.2
  • HTC Desire zilver
Vind het zonde om 2 telefoons te gebruiken (wel leuk om af te wisselen maar toch). Het enige wat ik mis op de Desire is de App Rabobank. Daar deed ik alle bankzaken mee. Desire is sneller dan de Iphone, zit een betere camera op, geen gedoe met betaalde push voor twitter, scherm is groter en Amoled, multitasking...maar toch...tis geen iphone!

Hmmzzzz
Hier ook, zit met een 32Gb 3GS en HTC Desire komt dinsdag binnen
Zal wel tegen zondag volgende week mn besluit hebben welke ik houd
  #19  
Oud 30-04-10, 01:54
PietjeP-HGZ PietjeP-HGZ is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Provincie Groningen
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar PietjeP-HGZ
Standaard

Nou ben eruit.

HTC Desire vandaag verkocht op Marktplaats.nl.
Iphone OS ligt me toch meer dan Google's Android.
Geld maar apart leggen voor de nieuwe generatie Iphone 4G
  #20  
Oud 08-05-10, 13:22
Renzo4000 Renzo4000 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PietjeP-HGZ Bekijk bericht
Nou ben eruit.

HTC Desire vandaag verkocht op Marktplaats.nl.
Iphone OS ligt me toch meer dan Google's Android.
Geld maar apart leggen voor de nieuwe generatie Iphone 4G
Ik heb ook een kleine maand de HTC Desire gehad. Echt een prima toestel en android heeft zeer zeker potentie. Echter nu (logisch) nog niet... ik heb mijn desire weer verkocht en een 3GS terug gekocht.

Ik moet concluderen dat Apple toch echt een streepje voor heeft tov Android en de HTC Desire maarrrr ze komen eerrugh dichtbij!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 vs Htc Desire Hd ankid iPhone algemeen 83 12-03-11 11:47
iPhone 4 vs HTC Desire? Maaartenn iPhone algemeen 16 18-07-10 03:34
iPhone vs HTC Desire Maaartenn iPhone algemeen 13 28-06-10 21:50
htc desire bartvdvenne Archief 2 10-05-10 14:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:44.