//

Htc desire

Htc desire discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb inmiddels de HTC desire, en ik vind de betaalbaarheid van de Desire ook een erg sterk punt. Wil ik een nieuwe 3GS dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 11-06-10, 20:18
Akela Wilmans Akela Wilmans is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik heb inmiddels de HTC desire, en ik vind de betaalbaarheid van de Desire ook een erg sterk punt. Wil ik een nieuwe 3GS dan ben ik veel meer geld kwijt. Ook heeft Vodafone een erg snel netwerk, en is Google op de proppen gekomen met een meer dan uitstekende routplanner die gratis is. Ik zal niet zeggen dat het ene toestel beter is dan de andere, ik vind de accesoires en apps van de Iphone meer dan riant en dat dus een erg sterk punt van de Iphone, ik kan bijvoorbeeld geen docking station met speakers voor de Desire kopen. Resume: het zijn alle 2 mooie toestellen, maar hun sterke en zwakke punten zijn erg divers. Wel vind ik het een slechte zaak van Apple om de batterij en het geheugen zo slecht omwisselbaar te maken.

Laatst gewijzigd door Akela Wilmans; 16-06-10 om 15:22.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 16-06-10, 09:05
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akela Wilmans Bekijk bericht
Ik heb inmiddels de HTC desire, en ik vind de betalbaarheid van de Desire ook een erg sterk punt. Wil ik een nieuwe 3GS dan ben ik veel meer geld kwijt. Ook heeft Vodafone een erg snel netwerk, en is Google op de proppen gekomen met een meer dan uitstekende routplanner die gratis is. Ik zal niet zeggen dat het ene toestel beter is dan de andere, ik vind de accesoires en apps van de Iphone meer dan riant en dat dus een erg sterk punt van de Iphone, ik kan bijvoorbeeld geen docking station met speakers voor de Desire kopen. Resume: het zijn alle 2 mooie toestellen, maar hun sterke en zwakke punten zijn erg divers. Wel vind ik het een slechte zaak van Apple om de batterij en het geheugen zo slecht omwisselbaar te maken.
Hoeveel is je desire waard over 3 jaar, en hoeveel zal je iPhone 4 waard zijn over 3 jaar?

Mensen denken dat ze het geld kwijt zijn maar iPhones gooi je niet weg na 2/3 jaar gebruik net als je oude Nokia die niemand meer wou hebben. Een iPhone kan je prima verkopen.

Veel mensen denken niet langer na maar kijken naar het aankoopbedrag. Mijn 2G kan ik zelfs nog voor een mooie prijs verkopen omdat de telefoon vaak nog beter werkt dan andere modellen die pas net op de markt zijn
  #43  
Oud 16-06-10, 09:34
Akela Wilmans Akela Wilmans is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Geen idee wat hij waard is over 2-3 jaar. Mijn Nokia N95 8GB was ook nog 100 euro waard na een jaar.
  #44  
Oud 16-06-10, 12:34
xKocer xKocer is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 171
Standaard

Ben ik het helemaal met je eens! iPhone is gewoon waardevast, nokia, htc komt elke maand met een nieuw toestel, dan dalen de prijzen ook automatisch. Maar de iphone komt maar 1 x per jaar waardoor de prijs ook gewoon stabiel blijft.

En geen enkel toestel kan tippen aan de iphona qua gebruiksgemak.
  #45  
Oud 16-06-10, 16:04
Akela Wilmans Akela Wilmans is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Heren, het niveau wordt nu een beetje van "mijn step rijdt harder dan de jouwe", en dat wilde ik voorkomen. Als u tevreden bent met uw mobiel, wie ben ik dan om te zeggen dat u dat niet moet zijn? Geniet lekker, dat doe ik ook. Mijn belangstelling voor mobieltjes zal breed blijven, ik blijf nieuwsgierig naar de liederen die diverse vogels van verschillende pluimage zingen.
  #46  
Oud 16-06-10, 16:37
xKocer xKocer is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 171
Standaard

Maar dan moet je jouw step (desire) niet met onze scooters (iphone) vergelijken.
  #47  
Oud 20-06-10, 11:46
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Heb eergisteren de HTC Desire zilver aangeschaft. Ben er eigenlijk zeer tevreden mee, scherm is mooi en werkt ook zeer goed. Vergeleken met mijn iPhone 2G zeker even goed. Iedereen zegt wel dat de iPhone zeer gebruiksvriendelijk is, maar vind dat die widgets alles zeer makkelijk maken.
Het enige pluspunt van de iPhone is de App Store, maar vind niet echt dat een mobiele telefoon dient om echt spelletjes te spelen.
  #48  
Oud 20-06-10, 13:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo... Bekijk bericht
Heb eergisteren de HTC Desire zilver aangeschaft. Ben er eigenlijk zeer tevreden mee, scherm is mooi en werkt ook zeer goed. Vergeleken met mijn iPhone 2G zeker even goed. Iedereen zegt wel dat de iPhone zeer gebruiksvriendelijk is, maar vind dat die widgets alles zeer makkelijk maken.
Het enige pluspunt van de iPhone is de App Store, maar vind niet echt dat een mobiele telefoon dient om echt spelletjes te spelen.
Met alle respect maar wat voor een kromme redenering me dat nu alweer is ; een iphone 2g vergelijken met een toestel die dit jaar nog maar net is uitgekomen???

Je moet vergelijken met de iphone 4 nu en niet met een toestel van 3-4j geleden al.
  #49  
Oud 20-06-10, 15:33
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Met alle respect maar wat voor een kromme redenering me dat nu alweer is ; een iphone 2g vergelijken met een toestel die dit jaar nog maar net is uitgekomen???

Je moet vergelijken met de iphone 4 nu en niet met een toestel van 3-4j geleden al.
Het OS op de iPhone 2G is (voorlopig) hetzelfde als dat van de iPhone 3G(s). Dus het valt qua OS prima te vergelijking (qua snelheid niet). En ik vind het Android OS veel fijner werken dan het iPhone OS.
  #50  
Oud 21-06-10, 13:42
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

ik heb ze alletwee 3GS en Desire, ik kan niet kiezen als ik de sim in de Desire steek wil ik na een dag al terug veranderen en omgekeerd

Kortom beide twee mooie toestellen, het scherm OLED van de Desire is wel echt scherp
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
  #51  
Oud 21-06-10, 17:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo... Bekijk bericht
Het OS op de iPhone 2G is (voorlopig) hetzelfde als dat van de iPhone 3G(s). Dus het valt qua OS prima te vergelijking (qua snelheid niet). En ik vind het Android OS veel fijner werken dan het iPhone OS.
Nogmaals; zelfs de iphone 3gs is ondertussen al een verouderd toestel, de htc desire is een splinternieuw toestel, je moet deze nu met de iphone 4 en os 4 vergelijken .

Htc brengt ieder jaar zeer vele toestellen uit, apple slechts eentje.
  #52  
Oud 21-06-10, 23:04
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Nogmaals; zelfs de iphone 3gs is ondertussen al een verouderd toestel, de htc desire is een splinternieuw toestel, je moet deze nu met de iphone 4 en os 4 vergelijken .

Htc brengt ieder jaar zeer vele toestellen uit, apple slechts eentje.
Heb je helemaal gelijk in. Als je dan de dirise gaat vergelijken dan zal de dirise minder zijn.

Een toptoestel van HTC rond begin 2011 zal dan weer beter zijn dan de iPhone 4.
  #53  
Oud 22-06-10, 19:03
pasmel pasmel is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Dan moet je maar beide telefoons eens naast elkaar leggen of foto's van de toestellen vergelijken.
De kleuren van de Desire zijn veel beter, of je moet het alleen hebben over de weerspiegeling van de zon?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PietjeP-HGZ Bekijk bericht
Het huidige 3GS scherm is vele malen beter dan die van de Desire.
Vooral in direct zonlicht zie je op de Desire geen klap.
Ga er dan gemakshalve ook maar van uit dat de nieuwe Iphone 4 de kwaliteit van de 3GS evenaart of verbeterd! Het is toch Apple!

Heb de Desire 3 week gehad en ben toen rap weer terug gegaan naar de 3GS.
  #54  
Oud 08-07-10, 10:10
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

wat ik me af vroeg is dat de HTC desire (of andere telefoon) flash kan afspelen maar zijn dat dan alle flash pagina's? kan je bijvoorbeeld series die online te bekijken zijn ook afspelen of online spelletjes spelen zoals een volledige versie van farmville (zonder applicatie)?

Laatst gewijzigd door Merlin; 08-07-10 om 10:24.
  #55  
Oud 08-07-10, 14:46
smakkie smakkie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 92
Standaard

Ik hou niet van die knoppen onderin. iPhone is mooier vind ik. Maar misschien software matig komen ze in de buurt.
  #56  
Oud 08-07-10, 15:01
Akela Wilmans Akela Wilmans is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik heb laatst de 3gs goed bekeken en het scherm van de Desire is (veel) mooier. Volgens de site Adlib waren er begin juli 90000 applicaties voor de Android en het aantal stijgt met 15000 per maand (zoals in afgelopen juni). Het aantal applicaties dat voor de Iphone pleit zal binnen enkele maanden er niet meer toe doen. Ik ben nog steeds jaloers op de accesoires voor de Iphone, dat is beter geregeld (ik wil graag een dockingstation met goede speakers voor de Desire, maar helaas). Ook zijn er meer youtube filmpjes over de Iphone hoe je in geval van schade je Iphone kan repareren, dat is er ook nog niet over de Desire.

Laatst gewijzigd door Akela Wilmans; 08-07-10 om 16:06.
  #57  
Oud 09-07-10, 16:46
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merlin Bekijk bericht
wat ik me af vroeg is dat de HTC desire (of andere telefoon) flash kan afspelen maar zijn dat dan alle flash pagina's? kan je bijvoorbeeld series die online te bekijken zijn ook afspelen of online spelletjes spelen zoals een volledige versie van farmville (zonder applicatie)?
Ja dat is mogelijk, wel werkt dat niet zo heel goed (slechte kwaliteit) maar vanaf 2.2 froyo is er een betere flash player.
  #58  
Oud 09-07-10, 19:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akela Wilmans Bekijk bericht
Ik heb laatst de 3gs goed bekeken en het scherm van de Desire is (veel) mooier. Volgens de site Adlib waren er begin juli 90000 applicaties voor de Android en het aantal stijgt met 15000 per maand (zoals in afgelopen juni). Het aantal applicaties dat voor de Iphone pleit zal binnen enkele maanden er niet meer toe doen. Ik ben nog steeds jaloers op de accesoires voor de Iphone, dat is beter geregeld (ik wil graag een dockingstation met goede speakers voor de Desire, maar helaas). Ook zijn er meer youtube filmpjes over de Iphone hoe je in geval van schade je Iphone kan repareren, dat is er ook nog niet over de Desire.
Hopla, nog enen die dan maar een bananen vergelijking doet.

Ik herhaal het nog een keertje; de htc desire is een nieuw toestel die dit jaar nog maar is uitgekomen, de iphone 3gs is vorig jaar al uitgekomen, er verandert zodanig veel dat een toestel zelfs na 1j al veroudert is, htc brengt heel veel toestellen uit per jaar terwijl apple er eentje uitbrengt.

Je moet dan eerlijk zijn en objectief en je moet de htc desire niet met de 3gs gaan vergelijken maar wel met de iphone 4.
  #59  
Oud 09-07-10, 22:25
Akela Wilmans Akela Wilmans is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Sja, als je op de markt zijnde telefoons wilt vergelijken met telefoons die nog op de markt moeten verschijnen, dan is iedere discussie gedoemd te stoppen, want wanneer breekt het moment van vergelijken nu eigenlijk wel aan?
  #60  
Oud 10-07-10, 10:16
ivolangeslag ivolangeslag is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

Ik heb het argument van prijs even langs zien komen, maar begrijp niet waarom mensen er niet zwaarder aan tillen. Ik kan persoonlijk met een 1(!) jarig abo een Desire voor €40 krijgen. en dan gaan mijn kosten tov een I-abo ook nog eens omlaag, daar staat wel tegenover dat internet iets trager is.
Maar uitgesmeerd over 2 jaar, want daar zit je met een iPhone sowieso aan vast, ga niet een klein beetje uitsparen, maar waarschijnlijk rond de €500-600. Dat is wel een heel heftig verschil. (neem in dit verhaal niet de mogelijkheid van een los toestel niet mee)

Op het technische vlak is het eigenlijk simpel te omschrijven, android en alle fabrikanten doen er alles aan om iOS in te halen, wat ze volgens een aantal mensen bijna gedaan hebben. Naar alle waarschijnlijkheid gaan ze dat binnen afzienbare tijd wel doen, aangezien ze veel sneller updates uitbrengen.

Dus zoals ik het zie is dit het moment om te switchen.. kan ik aan het eind van volgend jaar lekker een week langer op vakantie..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 vs Htc Desire Hd ankid iPhone algemeen 83 12-03-11 11:47
iPhone 4 vs HTC Desire? Maaartenn iPhone algemeen 16 18-07-10 03:34
iPhone vs HTC Desire Maaartenn iPhone algemeen 13 28-06-10 21:50
htc desire bartvdvenne Archief 2 10-05-10 14:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.