//

iPhone 4 valtest zonder bescherming

iPhone 4 valtest zonder bescherming discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ... wilde dit even delen met jullie. Heb zojuist mijn iPhone 4 per ongeluk laten vallen van een hoogte van 1.5 meter op een laminaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-10, 11:21
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard iPhone 4 valtest zonder bescherming

... wilde dit even delen met jullie.

Heb zojuist mijn iPhone 4 per ongeluk laten vallen van een hoogte van 1.5 meter op een laminaat vloer. Hij kwam neer op de linker metalen onderhoek en stuiterde met een kabaal een paar meter verder door om vervolgens met het scherm naar beneden tot stilstand te komen.

Mijn hart sloeg 10 keer over en heb even moeten wachten voor dat ik hem van de vloer kon rapen, aangezien ik dit ook een keer heb gehad een nieuwe 3GS met alle gevolgen zoals krassen en gebroken glas. MAAARRRR deze keer heb ik geluk gehad geen beschadigingen geen gebroken glas en hij functioneert nog prima!!!

.... of zou het dan toch een betere constructie zijn dan de 3G/S i.p.v. geluk ??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-10, 12:09
Arjan29 Arjan29 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem, Noord Holland
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StarlightNo1 Bekijk bericht
... wilde dit even delen met jullie.

Heb zojuist mijn iPhone 4 per ongeluk laten vallen van een hoogte van 1.5 meter op een laminaat vloer. Hij kwam neer op de linker metalen onderhoek en stuiterde met een kabaal een paar meter verder door om vervolgens met het scherm naar beneden tot stilstand te komen.

Mijn hart sloeg 10 keer over en heb even moeten wachten voor dat ik hem van de vloer kon rapen, aangezien ik dit ook een keer heb gehad een nieuwe 3GS met alle gevolgen zoals krassen en gebroken glas. MAAARRRR deze keer heb ik geluk gehad geen beschadigingen geen gebroken glas en hij functioneert nog prima!!!

.... of zou het dan toch een betere constructie zijn dan de 3G/S i.p.v. geluk ??
Bij het lezen van je bericht brak ook mij even het zweet uit!
Maar toen ik verder las trok dat snel weer weg!

Het is vast een combinatie van een goede constructie en geluk.
Laminaat is nog enigzins veerkrachtig, steen daarentegen
  #3  
Oud 11-07-10, 11:00
trig's schermafbeelding
trig trig is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zonhoven (Limburg, België)
Berichten: 11
Standaard

Hoe krijgt ge het toch gedaan om zo een groot ding uit uw handen te laten flikkeren ?
  #4  
Oud 11-07-10, 11:59
Arjan29 Arjan29 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem, Noord Holland
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trig Bekijk bericht
Hoe krijgt ge het toch gedaan om zo een groot ding uit uw handen te laten flikkeren ?
Hehe, zo´n massief ding!
  #5  
Oud 15-07-10, 11:41
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Ik heb op het moment geen Iphone. Maar wil er wel een gaan halen zodra deze uitkomt in Nederland.

Ik denk dat het persoonlijk niks te maken heeft met de constructie van een telefoon. Maar denk dat het te maken heeft met hoe je telefoon valt. Als je net het ongeluk hebt dat er een kiezelsteentje onder je beeldscherm ligt denk ik dat je een ster in je glas hebt.

Mijn huidige telefoon SE Xperia, viel een keer uit mijn broekzak toen ik de trap afliep. Die kon het helaas niet meer navertellen . Die ben ik 6 weken kwijt geweest omdat ie gerepareerd moest worden) En die viel ook maar van 1 mtr hoogte.
  #6  
Oud 15-07-10, 11:42
trig's schermafbeelding
trig trig is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zonhoven (Limburg, België)
Berichten: 11
Standaard

Jup, als hij fout valt kan je het spijtig genoeg vergeten.
  #7  
Oud 17-07-10, 21:48
Jorto Jorto is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 49
Standaard

de zwaartekracht werkt iig goed
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone valtest zonder bescherming StarlightNo1 iPhone algemeen 0 10-07-10 11:17
TIP! IPhone bescherming! pevi iPhone algemeen 50 16-03-09 21:55
iPhone bescherming iKnidreeg Archief 2 31-01-09 22:38
Houten bescherming voor de iPhone Freek iPhone accessoires en onderdelen 6 05-03-08 20:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.