Contacten op simkaart niet in iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb nieuwe iPhone 3GS 8MB. De gsmnummers van mijn contacten die op mijn simkaart staan, verschijnen echter niet bij mijn contacten, enkel de mailadressen die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten op simkaart niet in iPhone
Heb nieuwe iPhone 3GS 8MB. De gsmnummers van mijn contacten die op mijn simkaart staan, verschijnen echter niet bij mijn contacten, enkel de mailadressen die overgezet zijn van mijn computer. Weet iemand hoe ik de gegevens van mijn sim naar de iPhone kan overzetten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- mail, contacten, agenda - importeer simcontacten PS. veel plezier met je nieuwe speeltje, maar gebruik voortaan eerst de zoekfunctie, want het is al vaker uitgelegd. |
|
|||
|
|||
Hellup!!
Ook ik heb dit probleem, ze staat op de sim van mijn E50 en als ik ze via sim importeren erin zet zie ik er maximaal 10 van de 150 die er minimaal op staan!!
Kan iemand mij een tip geven zodat ik mijn iPhone in gebruik kan nemen?? |
Labels |
contacten, overzetten, sim |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten iphone NAAR simkaart | Colburners | iPhone algemeen | 3 | 24-06-10 19:38 |
iPhone contacten naar simkaart? | roeney | Archief | 1 | 09-07-09 17:28 |
iphone contacten -> simkaart | brifast | iPhone algemeen | 0 | 01-11-08 12:23 |
Simkaart contacten wissen? | borgqueenx | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-05-08 16:12 |
|
|