msn installatie blijft hangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geprobeerd msn te installen via wifi maar dat ging helaas mis want er kwam een grijs vlakje met " wachten" . Op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
msn installatie blijft hangen
Ik heb geprobeerd msn te installen via Wi-Fi maar dat ging helaas mis want er kwam een grijs vlakje met " wachten" .
Op de PC heb ik via Itunes MSN opnieuw geinstalleerd maar die kwam separaat te staan dus ik kon er niet overheen installen. Ik heb via Itunes MSN verwijderd en gesychroniseert maar helaas.... Ook heb ik de telefoon aan en uitgezet. Ik heb ook geprobeerd om handmatig op de Iphone te verwijderen maar dan verschijnt er geen kruisje op het scherm. Ik wilde herstellen maar dan wil Itunes een reservekopie maken maar dan wordt dit probleem hoogstwaarschijnlijk meegekopieert. Heeft iemand anders een oplossing ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes blijft hangen tijdens installatie | iBroek | iTunes | 0 | 25-07-10 11:46 |
3 gs blijft hangen | gideon de vos | Archief | 4 | 26-09-09 10:58 |
blijft hangen | tazzie85 | iPhone algemeen | 5 | 20-09-09 22:15 |
Ipone LOGO blijft hangen na installatie KATE | sohrab | Jailbreak apps en thema's | 11 | 24-11-08 01:44 |
|
|