Slecht bereik na update 4.0.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu 4.0.2 en merk dat het bereik duidelijk minder is geworden sinds 4.0. 3G valt vaak weg en gewone gsm signaal is ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb nu 4.0.2 en merk dat het bereik duidelijk minder is geworden sinds 4.0. 3G valt vaak weg en gewone gsm signaal is ook veel minder. Ik gebruik Vodafone. Ik ben van T-Mobile overgegaan naar Vodafone wegens slecht bereik T-Mobile. Naar nu met Vodafone ook regelmatig geen service in beeld.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook Vodafone met OS 4.0.1
Bereik is meestal maar 1 streepje op het moment dat ik 3G dekking heb. Heb ik geen 3G meer en staat het rondje er dan is mijn bereik in eens helemaal vol. |
|
|||
|
|||
Volgens zeggen komt er binnenkort een update uit (eigenlijk voor de 3G met iOS4) Hopelijk voor jullie dat het ook iets aan het bereik gaat doen.
Succes! |
|
|||
|
|||
Laten we het hopen..... want dit is toch wel een beetje teleurstellend (voor iemand die zn eerste iPhone heeft sinds afgelopen vrijdag....)
|
|
|||
|
|||
Sinds de update naar 4.0.2 ook bij mij verlies van netwerk . Nu zelfs al een uur "geen service".
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu gewoon op de bank, daar heb ik altijd bereik(vodafone) maar heb nu geen service in beeld, echt raar, heb ik nog niet eerder gehad, maar heb hem nog maar kort moet ik erbij zeggen.
|
|
||||
|
||||
Echt shit ik heb er ook last van.... Weet iemand al een oplossing? Shit zooi heb je Vodafone en maar 1 streepje bereik. Wel jammer dit.
|
|
|||
|
|||
Helemaal juist. Bereik na update 4.01 en 02 is drastisch verminderd. 3G is eigenlijk niet meer te gebruiken, wegens constant uitvallen, slechte verbinding,...
Hopelijk wordt het beter met een volgende update, want dit is echt geen aanrader. |
|
||||
|
||||
Ik had dit probleem ook...ben inmiddels terug gegaan naar de 3.1.3 en merk dat het bereik weer stukken beter is.
|
|
|||
|
|||
Hoezo merk je dat, de weergave van de streepjes is nml veranderd dus het is logisch dat sommige mensen minder streepjes kregen dan vroeger.
Alleen als je nu ineens minder dropped calls hebt of minder vaak geen service is er misschien een verband te vinden? |
|
||||
|
||||
Mijn 3G verbinding is stabieler/sneller. De laatste tijd was mijn 3G bereik thuis stukken minder (viel soms weg, iOS4.01). Nu (3.1.3) haal ik weer 2,5-3 MB met speedtest thuis. Het kan zijn dat dit aan het netwerk ligt van Vodafone...maar mischien ook aan de firmware van de iPhone. Met 3G uit heb ik altijd wel volle bak gehad (ook met 4.0.1)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slecht bereik Iphone 4g,ook nog na update 4.2 | dunjapunja | iPhone algemeen | 6 | 02-07-11 01:22 |
Slecht bereik | HHeinrich22 | iPhone algemeen | 2 | 26-09-10 12:05 |
Slecht bereik | Kjiee | Odido (T-Mobile) | 13 | 08-09-10 18:10 |
Iphone4 slecht bereik | okkie100 | iPhone algemeen | 3 | 02-09-10 23:14 |
Geen 3G! (slecht bereik) | Tomatensoep | Archief | 1 | 18-07-09 00:01 |
|
|