Slecht bereik Iphone 4g,ook nog na update 4.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben in het bezit van een Iphone 4g (unlocked legaal), en heb sinds dag 1 maar 1 streepje bereik binnenshuis, als ik bel is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slecht bereik Iphone 4g,ook nog na update 4.2
Ik ben in het bezit van een Iphone 4g (unlocked legaal), en heb sinds dag 1 maar 1 streepje bereik binnenshuis, als ik bel is het voor de rest gewoon ok, niet dat het wegvalt het gesprek, maar hiervoor had ik een 2g versie zonder problemen, dus bent gewend aan 5 streepjes bereik
iemand iedeeen?, ik zit bij KPN HI, en had er speciaal een micro sim voor besteld. ik heb geen last van de death grip |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
valt mij op, als ik 3G uitschakel dat het bereik weer perfect is, maar ja dat is nu ook weer niet de bedoeling geloof ik.
|
|
|||
|
|||
Ligt niet aan de iphone , maar dat KPN waarschijnlijk op jouw plaats geen goede 3G dekking heeft. 3G is trouwens binnen meestal minder dan buiten.
|
|
|||
|
|||
Denk dat het aan KPN ligt heb ik ook vaak genoeg beleeft met T-Mobile, is echt de provider.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het nu ook, voorheen 3.1.3 had ik er geen last van, nu 4.2 en slecht bereik?
Provider is en was Vodafone. |
|
|||
|
|||
Bij 3G heb je zoiezo altijd minder bereik, op sommige momenten heb je ook helemaal geen 3G dekking...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Zet je bijv. 3G uit op je iPhone 4, dan verbindt je iPhone 4 ook met het sterkere 2G (gewone gsm) netwerk. Net als je eerste iPhone Zo is het pas een eerlijke vergelijking. Mijn iPhone heeft binnenpandig ook vaak geen of nauwelijks 3G bereik... Laatst gewijzigd door ballegooier; 02-07-11 om 08:50. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 slecht bereik sinds 4.1 | Vishan07 | iPhone algemeen | 18 | 28-03-11 17:37 |
Slecht bereik vodafone iphone 3gs 4.1 | Rated | Vodafone | 39 | 02-02-11 11:13 |
Slecht bereik na update 4.0.1 | JimNuman | iPhone algemeen | 30 | 31-08-10 14:23 |
slecht bereik tmobile iphone 3GS | bibitheone | Odido (T-Mobile) | 2 | 03-06-10 16:44 |
1G iPhone met verschrikkelijk slecht bereik.. | AceHighHugo | iPhone algemeen | 3 | 28-08-09 19:28 |
|
|