iphone doet raar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mijn iphone doet echt raar, hij doet alsof hij zelf op de power knop drukt. ook schakelt hij zichzelf soms automatisch uit. iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone doet raar
hallo
mijn iphone doet echt raar, hij doet alsof hij zelf op de power knop drukt. ook schakelt hij zichzelf soms automatisch uit. iemand een oplossing? nils |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
komt het probleem regelmatig voor? en wat bedoel je dat hij zelf op de powerknop drukt? Dat het scherm uitgaat?
|
|
|||
|
|||
het probleem komt toch wel vaak voor ( zeker 1x om de 2 dagen)
Het scherm gaat dan inderdaad uit en het scherm begint dan soms ook te flikkeren. en als je dan op de home button duwt dan neemt de iphone een screenshot, net zoals wanneer je home en power button tegelijk zou indrukken. |
|
|||
|
|||
Heb je al geprobeerd om een herstel te doen via iTunes. Dit kan software matig zijn. Probeer eens als het niet werkt garantie nemen en naar de winkel gaan
|
|
|||
|
|||
ik ga het nog eens proberen met het herstellen en garantie heb ik niet meer
|
|
|||
|
|||
Wachten op de nieuwe iPhone dan ^^
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 trilfunctie doet raar | rubenpeters | iPhone algemeen | 21 | 26-04-11 22:27 |
iPhone: IPhone doet raar!?!?!?! | iphone789 | Jailbreak | 1 | 21-01-11 15:55 |
iPhone doet raar | KipNederland | iPhone algemeen | 3 | 12-04-09 20:26 |
iphone doet raar | atimoo | Unlock [archief] | 11 | 24-01-08 21:48 |
|
|