iphone4 wordt niet meer herkent discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 uit engeland. Na drie dagen gewoon te hebben gefunctioneerd wordt hij nu niet meer herkent en kan ik hem ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone4 wordt niet meer herkent
Ik heb een iphone 4 uit engeland. Na drie dagen gewoon te hebben gefunctioneerd wordt hij nu niet meer herkent en kan ik hem ook niet meer opladen.
Ik ben even bij een apple reseller langs geweest en verwees mij door naar engeland. Nu kom ik daar niet dagelijks. Herkent iemand dit probleem ? Wat kan ik hier mee ? Mvg Cees |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebeurt wel meer, gewoon itunes opnieuw installeren.
|
|
|||
|
|||
Inmiddels is natuurlijk ook de stroom op en laat dus niet meer bij. Mn telefoon wordt niet herkent ook niet door itunes...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Want dan zou je gewoon bij een premium reseller garantie kunnen halen. Probeer ook de iPhone op verschillende manieren op gestart te krijgen en evt. even in DFU modus. |
|
|||
|
|||
Met de technische hulplijn van apple Engeland gebeld en alle mogelijkheden geprobeerd. Niets werk meer maar ik kan hem ruilen. Echter niet in Nederland. Ik rij dus woensdag naar Frankfurt (de) om hem bij de apple store te ruilen.....
De benelux wordt niet door apple ondersteunt. |
|
|||
|
|||
Nu in frankfurt. Ook zij kwamen er niet uit. Gewoon een nieuwe gehad. Toch maar een service contractie AFS
Uiten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware wordt niet herkent | Wenniej | Jailbreak | 3 | 28-12-10 00:46 |
iPhone wordt niet herkent (3.1.3) | JeroeniP | iPhone algemeen | 1 | 21-06-10 20:26 |
iPhone 3GS: sim wordt niet herkent na blacksnow | james187 | Unlock | 0 | 20-02-10 00:47 |
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. | petjon | iPhone algemeen | 20 | 17-11-09 19:55 |
Windows: Iphone wordt niet herkent | Bobo89 | iTunes | 2 | 09-11-08 13:04 |
|
|