iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 Batterylife: Ervaringen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/65352-iphone-4-batterylife-ervaringen.html)

Waltero 02-10-10 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl (Bericht 575338)
Ik had dit ook. dit is weinig! je moet je iPhone niet terugzetten vanaf een reservekopie.. je moet je ff iPhone ff herstellen en als nieuwe instellen :) dan gaat ie een stukkkkkkkk langer mee!

Als de jailbreak voor 4.1 (of 4.2) er is ga ik hem opnieuw instellen, en dan alles handmatig terugzetten.. Hopelijk word het dan inderdaad wat beter, al ben ik al redelijk tevreden!

Ik post mijn bevindingen tegen die tijd wel een keer in dit topic!

heuv0694 03-10-10 22:50

Ik heb sinds een week de IPhone 4 en kan pas vanaf volgende maand ermee gaan bellen. Dan wordt pas mijn huidige nummer overgezet. Ik gebruik hem dus enkel via mijn Wi-Fi. Ik heb echter het gevoel dat de batterij sneller leeg loopt dan echt normaal is.

Nadat ik hem volledig heb opgeladen is dit het resultaat:

Gebruikt : 24 minuten
Stand-by: 4 uur en 34 minuten
Batterij: 73%

Ik vind dit echt bizaar, simlock actief, push mail uit en geen programma's actief. Daarnaast heb ik enkel op twitter en internet gezeten en staat de helderheid op 50%. Ik hou mijn hart vast als ik wel de iPhone als telefoon ga gebruiken!!

Op het moment dat ik dit type staat de de batterij alweer op 69% en het gebruik op 39 min!!

Iemand suggesties ??

Rvdv87 04-10-10 08:30

Ik heb mijn iPhone nog niet zo lang maar sinds een week (weet ik niet zeker) gaat mijn batterij niet lang meer mee. Niet lang is dat ik hem om de dag moet opladen.

Als ik dan naar mijn gebruik timers kijk dan zie ik ook iets vreemds.

Gebruik: 22 uur, 31 minuten
Stand-by: 22 uur, 31 minuten

Nu heb ik al vele instellingen nagelopen. Mail stond op push heb ik uitgeschakeld maar heeft niets geholpen. Ik heb alle push berichten uitgeschakeld maar ook dit heeft niets geholpen.

Ik kan hierover niets vinden dus hoop dat iemand hier nog ideeën heeft.

Edit
Nog wat aanvullingen. Ik heb het ook getest door mijn 3G en Wi-Fi uit te schakelen. Ook in vliegtuigmodus blijft hetzelfde probleem. Ook zijn alle programma's op de achtergrond gesloten.

heuv0694 04-10-10 09:45

Ik denk dat ik toch even aan de bel ga trekken bij T-mobile betreffende levensduur van de batterij van Iphone 4. Dit zijn de resultaten van een nachtje laten liggen;

http://flic.kr/p/8GfdQg

Dit kan toch echt niet ??

Rvdv87 04-10-10 09:46

Ik moet een gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Heb je een link naar een afbeelding erin staan die alleen voor KPN gebruikers zichtbaar is?

heuv0694 04-10-10 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rvdv87 (Bericht 576336)
Ik moet een gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Heb je een link naar een afbeelding erin staan die alleen voor KPN gebruikers zichtbaar is?

Aangepast nu moet het wel lukken !!

Stephan0501 04-10-10 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stephan0501 (Bericht 574886)
Onderstaande afbeelding is de eerste keer dat mijn iphone 4 volledig opgeladen is geweest, de afgelopen nacht zijn de laatste procenten weggegaan, iphone uitgevallen en weer volledig opgeladen deze ochtend

Wat heb ik gedaan :

- Via Wi-Fi gesurft
- Push berichten ontvangen via Ping en een p2000 scanner
- Gebeld
- Gesmst
- Mail binnengehaald
- BT staat altijd ingeschakeld zodat als ik in de auto stap deze direct overschakeld naar de carkit
- Nog wat gekloot met instellingen, mailinstellingen, geluiden en achtergrondjes

Wel heb ik heel resoluut na gebruik van app deze ook via multitasking nog eens uitgeschakeld

http://i52.tinypic.com/2435c9x.jpg

Wederom batterylife verbeterd. Zie onderstaande picture

Zelfde acties gedaan zoals hierboven beschreven alleen ik heb er nu nog eens bijna 4 minuten mee gefilmt.

http://i55.tinypic.com/2lsh16o.jpg

Waltero 04-10-10 11:39

Als ik het hier allemaal zo eens bekijk..
Ben ik dan echt zo verslaafd aan mijn toestel?

Ik haal 6 uur gebruik echt al binnen de dag! (Zit wel bijna 3 uur in de trein bijna elke dag!)

Misschien is mijn toestel daarom elke keer na een dag leeg?

Rvdv87 04-10-10 15:36

Ik heb mijn probleem met de accu eindelijk gevonden! Ik heb mijn e-mail account verwijderd (niet meer toegevoegd) en nu lijkt het opgelost te zijn.

Mocht er nog wat raars gebeuren dan laat ik dit nog even weten :).

Bibi2205 07-10-10 18:20

Ik merk hier absoluut geen problemen met de batterij.. En ze gaat steeds maar weer langer mee. :)

http://dl.dropbox.com/u/8035444/iPhone4Battery2.PNG

Ik had hem daar net even aangesloten om er wat foto's af te halen, daarom de melding dat hij aangesloten is geweest sinds de laatste keer opladen.

FenixStyle 07-10-10 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 (Bericht 578990)
Ik merk hier absoluut geen problemen met de batterij.. En ze gaat steeds maar weer langer mee. :)

...

Ik had hem daar net even aangesloten om er wat foto's af te halen, daarom de melding dat hij aangesloten is geweest sinds de laatste keer opladen.


Holy f*ck, 9 dagen? Dat is écht wel extreem lang... Zeker dat hij maar héél even is aangesloten geweest? Mijn "record" is nu zo'n 4dagen en een beetje standby, met zo'n 12 uur gebruik.
Wat doet gij dan met uw iPhone op die 9 dagen, en hoe zit het met uw instellingen?

PrittStift 07-10-10 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle (Bericht 578997)
Holy f*ck, 9 dagen? Dat is écht wel extreem lang... Zeker dat hij maar héél even is aangesloten geweest? Mijn "record" is nu zo'n 4dagen en een beetje standby, met zo'n 12 uur gebruik.
Wat doet gij dan met uw iPhone op die 9 dagen, en hoe zit het met uw instellingen?

Mensen laat u niet gek maken !!! Er is echt geen 1 iPhone op deze aardbol te vinden die 9 dagen met zijn accu doet en hem ruim 8,5 uur heeft gebruikt, zonder hem een x aangesloten te hebben !!!!!

Dat soort meldingen dienen eigenlijk ook verwijderd te worden door de moderator. Het is pure opjutterij nl !

PrittStift 08-10-10 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 (Bericht 578990)
Ik merk hier absoluut geen problemen met de batterij.. En ze gaat steeds maar weer langer mee. :)

http://dl.dropbox.com/u/8035444/iPhone4Battery2.PNG

Ik had hem daar net even aangesloten om er wat foto's af te halen, daarom de melding dat hij aangesloten is geweest sinds de laatste keer opladen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle
Holy f*ck, 9 dagen? Dat is écht wel extreem lang... Zeker dat hij maar héél even is aangesloten geweest? Mijn "record" is nu zo'n 4dagen en een beetje standby, met zo'n 12 uur gebruik.
Wat doet gij dan met uw iPhone op die 9 dagen, en hoe zit het met uw instellingen?


Mensen laat u niet gek maken !!! Er is echt geen 1 iPhone op deze aardbol te vinden die 9 dagen met zijn accu doet en hem ruim 8,5 uur heeft gebruikt, zonder hem een x aangesloten te hebben !!!!!

Dat soort meldingen dienen eigenlijk ook verwijderd te worden door de moderator. Het is pure opjutterij nl !

Bibi2205 09-10-10 23:11

Hoe vaak ga je dat nog zeggen? :p

Mij maakt het niet uit of jullie het geloven of niet, dat is niet mijn probleem. Ik deel het enkel maar mee.

PrittStift 11-10-10 00:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 (Bericht 580504)
Hoe vaak ga je dat nog zeggen? :p

Mij maakt het niet uit of jullie het geloven of niet, dat is niet mijn probleem. Ik deel het enkel maar mee.

Doe iedereen dan een plezier aub door dit soort onzin niet meer te plaatsen !!!!

OrangeY 11-10-10 08:35

Ik dhoe er net 1 dag mee

hobbes2210 11-10-10 17:11

Iphone 3GS batterij loopt sinds vanochtend heel snel leeg
 
Sinds vanochtend loopt mijn batterij ineens heel snel leeg.
Normaal laad ik hem snachts op en dan is ie aan het eind van de dag op zo'n 60%
Vanochtend was ie om 10:00 al op 6%
Per minuut gaat er een procentje af.

Dat moet haast wel iets met een achtergrond process te maken hebben.

Aan en uit zetten werkt niet, restore wil ik niet, daar hij uit de gevangenis is gehaald.

enig idee hoe ik kan kijken welke processen er op de iPhone draaien?

Alvast bedankt voor een reactie, mijn iphone is nu echt niet bruikbaar meer.

Hij wordt overigens ook warm....

mbln 11-10-10 17:38

dubbelklikken op je homebutton. Dan zie je al je processen. Vooral Cydia uitzetten. Ik heb gemerkt dat die veel stroom vraagt.

hobbes2210 11-10-10 18:44

Had ik vanochtend toen ik het ontdekte ook al gedaan.
aan en uit zetten werkt ook niet.

Weet niet meer wat ik gisteren geudpdate heb......
Moet een app zijn.

Brrrrrr, dit is echt balen

WDS001 11-10-10 18:58

Heb je gisteren ook gejailbreakt? Het is bekend dat een jailbreak je batterijduur sterk (kan) beïnvloeden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:07.