iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 Batterylife: Ervaringen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/65352-iphone-4-batterylife-ervaringen.html)

PrittStift 25-08-10 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 543811)
En ik heb er weer het maximale kunnen uithalen. 3G uit, Wi-Fi aan. Geen push mail, maar gewoon fetch.

Gebruik: 7 uur, 4 minuten
Stand-by: 4 dagen, 20 euro
Procent over: 10%

Tussendoor niet aan PC gehangen of aan lader geweest ;)


De accu-capaciteit is goed! Maar ga er vanuit dat je je iphone niet altijd zo gebruikt toch? Dat dit voor de test was?

4 dagen en 20 euro??? Jaaaah zooo kan ik het ook ...!!! :d :p

Ik bedoel wat moet je met een iphone als je hem in bijna 5 dagen maar 7 uur en 4 minuten gebruikt. Dat is erg weinig hoor. Het is bijna misdadig om de iphone zo weinig te gebruiken hahahahaha :P

spuji 25-08-10 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 543993)
De accu-capaciteit is goed! Maar ga er vanuit dat je je iphone niet altijd zo gebruikt toch? Dat dit voor de test was?

4 dagen en 20 euro??? Jaaaah zooo kan ik het ook ...!!! :d :p

Ik bedoel wat moet je met een iphone als je hem in bijna 5 dagen maar 7 uur en 4 minuten gebruikt. Dat is erg weinig hoor. Het is bijna misdadig om de iphone zo weinig te gebruiken hahahahaha :P

Met bescheiden gebruik kom je gemakkelijk aan 4 dagen. Het blijft een telefoon he ;) ik laat er niets voor om minder batterij te gebruiken maar ga er ook niet onnodig op zitten spelen.

PrittStift 25-08-10 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spuji (Bericht 544762)
Met bescheiden gebruik kom je gemakkelijk aan 4 dagen. Het blijft een telefoon he ;) ik laat er niets voor om minder batterij te gebruiken maar ga er ook niet onnodig op zitten spelen.

Het is geen telefoon, het is een smartphone.... sterker nog het is een iPhone !!
Daar kun je onmogelijk onnodig op spelen !!!!!!!
;)

Bibi2205 25-08-10 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 543993)
Het is bijna misdadig om de iphone zo weinig te gebruiken hahahahaha :P

Sommige mensen hebben nu eenmaal ook nog wat anders te doen dan enkel maar met hun iPhone te spelen.. (no offence)

S¡mon 25-08-10 20:02

Je hebt wel eens van die dagen dat je er gewoon minder mee bezig bent. Dat van mij was nu ruwweg 1,5 uur per dag. Met Wi-Fi continue aan, en email op fetch. 's ochtends als ik net wakker ben gewoon even wat internetten, email bekijken. En de rest van de dag 'normaal' gebruik: misschien even 1 internetpagina opzoeken en regelmatig even email bekijken en wat sms'en ofzo.

Met games gaat-ie natuurlijk veel sneller leeg, en als je push aan hebt ook. Maar push gebruik ik meestal nog met apps als eBuddy, dus die zet ik gewoon aan als ik het nodig heb.

PrittStift 26-08-10 05:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 (Bericht 544888)
Sommige mensen hebben nu eenmaal ook nog wat anders te doen dan enkel maar met hun iPhone te spelen.. (no offence)

Wat wil je daarmee nou zeggen dan, dat op sommige mensen na iedereen alleen maar de hele dag zitten te spelen met hun iPhone???

Jij bent natuurlijk altijd zo druk met je leven...
Je had beter even met je iPhone kunnen spelen ipv hier je tijd te verdoen en je verwijt te plaatsen.

Rolandinho 26-08-10 12:39

https://forum.iculture.nl/C:\Us...land\Documents

S¡mon 26-08-10 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rolandinho (Bericht 545717)

Je moet een plaatje eerst uploaden voordat we het kunnen zien...

Reverbje 26-08-10 14:16

Heb nu voor het eerst ook een iphone (iphone4).

Toch vind ik wel dat de batterij vrij snel leeg raakt. Ik weet dat het in de eerste dagen wat sneller gaat dan later (apps proberen, camara, internet etc etc). Als ik dit doe dan moet ik blij zijn dat ik de middag haal. Binnen 6 uurtjes is hij dan meestal wel op. Heb hem nog niet getest zonder gebruik van camara, internet, muziek etc.

Is dit normaal voor een iphone4?

Bedankt!

spuji 26-08-10 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverbje (Bericht 545868)
Heb nu voor het eerst ook een iphone (iphone4).

Toch vind ik wel dat de batterij vrij snel leeg raakt. Ik weet dat het in de eerste dagen wat sneller gaat dan later (apps proberen, camara, internet etc etc). Als ik dit doe dan moet ik blij zijn dat ik de middag haal. Binnen 6 uurtjes is hij dan meestal wel op. Heb hem nog niet getest zonder gebruik van camara, internet, muziek etc.

Is dit normaal voor een iphone4?

Bedankt!

Ik vrees van niet. Een voormiddag en je batt. al plat is zelf voor een iphone te snel

spuji 26-08-10 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 544790)
Het is geen telefoon, het is een smartphone.... sterker nog het is een iPhone !!
Daar kun je onmogelijk onnodig op spelen !!!!!!!
;)

Haha, ok ja. Maar ondertussen zit ik bijna terug aan 2d en nog 70% over. Herexamens zijn goed voor je batterij zo blijkt.

Iphone3Gs 26-08-10 14:25

Ik ben ook erg actief met mijn Iphone 4 en mijn batterij life gaat zeker 2 dagen mee. Misschien eens een dagje met rust laten en kijken wat er dan gebeurt (ik weet het het is en blijft moeilijk), als deze dan nog leeg gaat zo snel misschien eens een harde reset doen, via Itunes en dan reserver kopie niet terug laten zetten eens kijken wat er dan gebeurt.

Reverbje 26-08-10 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spuji (Bericht 545874)
Ik vrees van niet. Een voormiddag en je batt. al plat is zelf voor een iphone te snel

Hmm, zoiets had ik ook al in gedachten. Als ik naar muziek luister, zelfs dan zie ik de aantal procenten al dalen.

Ik ga hem wel eens testen op vol gebruik van muziek. Eens kijken hoelang die het dan uit houdt! Ooh en btw, ik er er geen back-up op staan voor de duidelijkheid.

Bibi2205 26-08-10 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 545401)
Wat wil je daarmee nou zeggen dan, dat op sommige mensen na iedereen alleen maar de hele dag zitten te spelen met hun iPhone???

Jij bent natuurlijk altijd zo druk met je leven...
Je had beter even met je iPhone kunnen spelen ipv hier je tijd te verdoen en je verwijt te plaatsen.

"no offence" was niet duidelijk genoeg blijkbaar?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 543993)
Ik bedoel wat moet je met een iphone als je hem in bijna 5 dagen maar 7 uur en 4 minuten gebruikt.

Dus volgens jou mag ik geen iPhone hebben omdat ik hem maar een uurtje per dag gebruik? (Meestal zelfs nog minder..)

Reverbje 26-08-10 22:59

Zonde! ;P

Dan kun je onder andere beter een nokia 3210 of iets in die richting kopen.

No offence btw. ;)

Rolandinho 27-08-10 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 545786)
Je moet een plaatje eerst uploaden voordat we het kunnen zien...

Als ik op de afbeeldingknop druk krijg ik: scriptpromp: type de URL van de afbeelding in ipv van een locatie van de schijf. Hoe load ik de afbeelding op :D

S¡mon 28-08-10 03:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rolandinho (Bericht 546854)
Als ik op de afbeeldingknop druk krijg ik: scriptpromp: type de URL van de afbeelding in ipv van een locatie van de schijf. Hoe load ik de afbeelding op :D

Bij het plaatsen van een reactie staat onder je bericht: beheer bijlagen. Daar upload je hem ;)

mie_at_work 28-08-10 11:25

Hmm, op wat voor instellingen hebben jullie je telefoon staan?

Ik heb mijn iphone 4 sinds drie dagen en mijn batterij houdt het maar 1 dag vol, met 6 uur intensief gebruik van internet, video's kijken downloaden, browsen, etc.

Mijn Wi-Fi staat constant aan, net zoals push voor facebook e.d. (geen mail, deze staat op handmatig) en de helderheid van het scherm staat op maximaal.

Alternative Junkie 28-08-10 12:15

Ben hier ook best actief met mijn iPhone 4, hij was gisterochtend voor het laatst op 100% en nu pas op 42%, gisteren een half uurtje in stad gemsnt, facebook, filmen en foto's.. Sexy ding!

Rhndy 28-08-10 15:58

Ik laad hem 's nachts op en ik haal het tot ik weer ga slapen :)
Gebruik ongeveer 7-8 uur per dag, Skype aan laten staan doe ik niet meer want dan red ik de avond niet..
2 Pushmailaccounts, helderheid op 50%.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:28.