iphone 3gs blijft maar herstarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, mijn iphone 3gs blijft zich eigen maar herstarten, het is vorige week begonnen en het houd maar niet op, hij gaat aan, blijft dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs blijft maar herstarten
hallo,
mijn iphone 3gs blijft zich eigen maar herstarten, het is vorige week begonnen en het houd maar niet op, hij gaat aan, blijft dan ongeveer 5minuten aan, valt dan uit en gaat hij weer uit zichzelf aan, ik heb firmware 4.0.1 en niet gejailbreaked, geen gekke dingen ermee gedaan, iemand ook zoiets? of help???? met vriendelijke groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ha, Ik heb precies hetzelfde probleem. Daassss echt Klloo
Heeft iemand anders inmiddels een oplossing aub Johan |
|
|||
|
|||
heeft er iemand een oplossing???
:wanhopig: |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G die blijft herstarten ondanks alle tips in de andere topics. | bollemp3 | iPhone algemeen | 0 | 14-06-10 17:42 |
iPhone 3Gs blijft herstarten | platte | iPhone algemeen | 12 | 13-04-10 16:24 |
Iphone blijft continu herstarten | KennyH | iPhone algemeen | 8 | 26-05-09 11:41 |
iPhone blijft herstarten en restore niet mogelijk | mrmark | Archief | 0 | 16-01-08 18:13 |
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets | rob_s | Unlock [archief] | 1 | 04-01-08 11:12 |
|
|